    Date: Sun, 04 Nov 2012 18:14:13 +0100
    From: Chris <s...@s...de>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [Re]instalacja systemu

    W dniu 2012-11-04 17:49, PK pisze:

> [...]
    > Podpiąłem go do płyty na ICH7 (SataII), więc trochę to przycięło
    > możliwy transfer.
    >
    > Różnica jest rzeczywiście przy czynnościach, które wykonuje się
    > często lub które wykonują się same (autosave w MS Office jest świetnym
    > przykładem). Szybciej wczytywały się także RAWy, ale po prostu w tym
    > wypadku te 1-2 sekundy mnie tak nie zbawiają. No i na codzień używam
    > ekstremalnie wolnego RAW Therapee, więc SSD by tu wiele nie zmieniło.

    > Ale też zastosowania są inne, więc aż tak to nie boli. No chyba że
    > ktoś używa laptopa zamiast workstation...

    W domu np. ja :)

    Powiem Ci że różnica w laptopie między dyskami 5400 a 7200 jest spora
    ale między 5400 a SSD to przepaść, to tak jak byś chciał w wyścigu F1
    startować wypasionym mercedesem AMG, na drodze wygodne i szybkie ale na
    torze po dwóch okrążeniach już by był dublowany przez bolid F1 :)

    > Ja mam w kompie WD10EZRX od niedawna (nie wiem ile obrotów - pewnie
    > koło 6k). Szczerze to nie wydaje mi się, żeby był wolniejszy niż
    > Seagate z 7200rpm. Mam wręcz wrażenie, że jest szybszy (co jest możliwe,
    > bo spodziewałem się śmierci tej Barracudy, ale jeszcze jedzie jakimś
    > cudem :)).

    WD od jakiegoś czasu ukrywa prędkość obrotową dysków, ciekawe czemu ??

    > Ja na laptopie nie gram, więc też mi się nie pali.

    Ja zostawiłem jako domowy właśnie laptopa i zarówno na nim pracuję jak i
    gram :) PC stoją jako formowe w zupełnie innym miejscu.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.