-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Re: Skręt na skrzyżowaniu - który pas zajmujemy po skręcie?
Date: Sat, 21 Jun 2014 10:52:25 -0500
Organization: prywatna
Lines: 1
Message-ID: <lo49mo$caq$1@dont-email.me>
References: <lnt8ra$jgr$1@dont-email.me><lnu4ue$270$1@usenet.news.interia.pl>
<lnuer5$uf$1@mx1.internetia.pl><lnvcm7$n4o$1@usenet.news.interia.pl><Pine.WNT.4.64.1406200146570.592@quad>
<lo0pqu$8aj$3@dont-email.me> <lo2g8r$33t$1@dont-email.me>
<Pine.WNT.4.64.1406211721290.2256@quad>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 21 Jun 2014 15:51:53 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="3c94ec5b217c905569fd6a4ee672f91b";
logging-data="12634";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18IYGWjCiBB+LUi1v3XxwRa"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1406211721290.2256@quad>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:Fzu8bW1aiDDYBN8e/hLOQKYcmlo=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2536431
[ ukryj nagłówki ]"Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message
news:Pine.WNT.4.64.1406211721290.2256@quad...
> Ściślej rzecz biorąc, przepis tego wymogu nie zawiera: pozwala
> na predykcję zachowania "tamtych" ;)
> W realu, jeśli już:
> - WIDAĆ że skręcający bierze ciasny skręt
> - jest PEWNE że da się zatrzymać bez kolizji jeśli przestanie
> skręcać
> - następny toczy się jeszcze na tyle wolno, że nie będzie zmuszony
> do "gwałtownej zmiany prędkości"
> ...to nie bardzo widać miejsce na naruszenie przepisów.
Tylko że czasem skręt w lewo u Ciebie wymagałby nie tylko
spokojnej analizy tych, co jadą spokojnie w prawo, ale również
"myknięcia" sprawnego w dziurze w potoku pomiędzy samochodami
jadącymi prost z naprzeciwka, i wtedy może się okazać że jak się
"nie dogadasz" z jadącym z przeciwka i skręcającym w prawo,
który Ci zablokuje sprawną ucieczkę ze skrzyżowania na Twój lewy
pas a akurat próbujesz myknąć w lewo przed nadjeżdzającą
z przeciwka rozpędzoną na zielonym betoniarką to może się to
dla Ciebie bardzo źle skończyć a gościu z betoniarki też może dostać
opier*** i po premii że beton dowiózł z opóźnieniem... już zastygły ;-)
> Po prawdzie, następny za nim skręcający w prawo MOŻE być
> przyblokowany, ale tylko:
> - w wyniku faktu że ten pierwszy skręcający w prawo zaprzestał skrętu
> i jedzie w poprzek pasów, ale "jemu wolno" (wtedy skręcający w lewo
> stoi aż on sobie zmieni pas *I* kolejni też sobie pozmieniają pas,
> aż do któregoś który znowu będzie robił ciasny skręt)
> - w wyniku wydawania się komuś, że pierwszeństwo daje "prawo do
> przyspieszania", co nie wygląda na prawdziwe
Tu już mi nawet nie chodzi o jakieś "prawo" a raczej powszechne
zrozumienie i konwencję: skręcam w lewo, ląduję na lewym pasie,
mimo że za 200 metrów po skręcie będę skręcał w prawo, aby
właśnie na samym skrzyżowaniu nie zmieniać pasów tylko już po.
To samo przy skręcie w prawo, miło byłoby, gdyby skręcający
wylądował po skrzyżowaniu na prawym skrajnym, mimo że mu
"pasuje" za chwilę skręcać w lewo to fajnie byłoby gdyby manewr
zmiany pasa na lewy zrobił już nieco dalej od skrzyżowania...
Takie o to marzenia inżyniera który lubi analizować i optymalizować ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.14 23:08 P.B.
- 22.06.14 18:40 MichaelData(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=