-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!news2.arglkargh.de!news.albasani.net!newsfeed.freenet.ag!newsfeed0.kamp.net!ne
wsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 21 Jun 2014 17:28:38 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Re: Skręt na skrzyżowaniu - który pas zajmujemy po skręcie?
In-Reply-To: <lo2g8r$33t$1@dont-email.me>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1406211721290.2256@quad>
References: <lnt8ra$jgr$1@dont-email.me><lnu4ue$270$1@usenet.news.interia.pl>
<lnuer5$uf$1@mx1.internetia.pl><lnvcm7$n4o$1@usenet.news.interia.pl><Pine.WNT.4.64.1406200146570.592@quad>
<lo0pqu$8aj$3@dont-email.me> <lo2g8r$33t$1@dont-email.me>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1403364533 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2233 83.15.167.123:61264
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2536428
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 20 Jun 2014, Pszemol wrote:
> Tymczasem z technicznego punktu widzenia skręcający w lewo
> powinni poczekać aż ten mały biały pod latarnią, dostarczak za nim
> i długi autobus z żółtym dachem skręcą sobie i dopiero potem oni
> mogli skręcać w lewo. W końcu autobus mógłby wziąć duży zamach
> przy skręcie w prawo i wylądować sobie za skrzyżowaniem po
> manewrze skrętu w prawo na lewym skrajnym
Ściślej rzecz biorąc, przepis tego wymogu nie zawiera: pozwala
na predykcję zachowania "tamtych" ;)
W realu, jeśli już:
- WIDAĆ że skręcający bierze ciasny skręt
- jest PEWNE że da się zatrzymać bez kolizji jeśli przestanie
skręcać
- następny toczy się jeszcze na tyle wolno, że nie będzie zmuszony
do "gwałtownej zmiany prędkości"
...to nie bardzo widać miejsce na naruszenie przepisów.
Po prawdzie, następny za nim skręcający w prawo MOŻE być
przyblokowany, ale tylko:
- w wyniku faktu że ten pierwszy skręcający w prawo zaprzestał skrętu
i jedzie w poprzek pasów, ale "jemu wolno" (wtedy skręcający w lewo
stoi aż on sobie zmieni pas *I* kolejni też sobie pozmieniają pas,
aż do któregoś który znowu będzie robił ciasny skręt)
- w wyniku wydawania się komuś, że pierwszeństwo daje "prawo do
przyspieszania", co nie wygląda na prawdziwe
> A więc czy na obrazku widać jakąś grzeczność kierowców czy
> stosują się do jakichś przepisów na tym właśnie skrzyżowaniu?
IMVHO jak wyżej, jeśli chodzi o legalizm.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.14 17:20 Gotfryd Smolik news
- 21.06.14 17:33 Pszemol
- 21.06.14 17:52 Pszemol
- 21.06.14 23:08 P.B.
- 22.06.14 18:40 MichaelData(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo