    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Date: Tue, 23 Aug 2016 21:07:44 +0200

    On 2016-08-23 20:31, J.F. wrote:
    > Hm ... mija kilkanascie lat i staja sie bezuzyteczne ... taki teraz
    > postep :-)

    a) sa czytelne i mozna je łatwo przepisac z C na C# na C@ na C+++0x89
    b) mozna je od razu napisać w booskim C++

    Jestem zwolennikiem dawania biblitek w postaci źrodeł. Pojawia sie mniej
    zawracania d... ponieważ podrugiej stronie ktoś czasem da radę
    samodzielnie debugując wyczaić co źle działa.

    Przy czym trafiłem kiedyś na niemców od pewnego miernika którzy upierali
    się że jedyna możliwoscią komunikacji z ich maszyna jest program
    (program!) costam.com w DOSie i nie mogą dać protokołu bo jest TAJNY.
    Przypuszczam jednak że raczej chodziło o to że ich developer od
    dłuzszego czasu przebywał w pozycji horyzontalnej i ktoś zapomniał
    zrobić kopię na czas.

    Tak więc otwarte źródła to pewna metoda na zapewnienie sobie
    nieśmiertelności :D