  • 101. Data: 2010-03-11 23:37:09
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 23:30:07 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Każdy, któremu się wydaje że umie szybko jeździć powinien wtedy płynnie,
    > bez marudzenia i bez problemów wyprzedzić kolesia prawym pasem.

    Ostatnio tak zrobiłem, to miał o to pretensje i na CB zaczął sie żalić...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 102. Data: 2010-03-11 23:40:20
    Temat: Re: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Leszczynski" <z...@j...cy> napisał w wiadomości

    > przejedz sie obwodnica trojmiasto okolo 16 - jedz 110km/h i zobacz jak
    > jest

    I to pozwala uogólniać problem na wszystkie drogi w całym kraju, a może i
    świecie?

  • 103. Data: 2010-03-11 23:48:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-11, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Ostatnio tak zrobiłem, to miał o to pretensje i na CB zaczął sie żalić...

    A kto i na co konkretnie się żalił?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 104. Data: 2010-03-12 00:53:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hn7mdr$pj7$1@inews.gazeta.pl fv <f...@c...com> pisze:

    > Służę uprzejmie :
    > Obwodnica Garwolina, trasa numer 17
    > Obwodnica Radzymina, trasa numer 8
    > Autostrada S1
    > Autostrada A2
    > Na powyższych można śmiało przy dobrej pogodzie ponad 200 lecieć.
    > Tutaj już 150 ciut mniej lajtowo, ale nadal bezpiecznie:
    > Siódemka od Łomianek właściwie z 80km w stronę Gdańska.
    > Prawie cała trasa Radom-Warszawa
    Ale ja nie pytałem, co się tam komuś zdaje.
    Normalnie - znaczy zgodnie z przepisami.

    > Nie rozumiem, masz ochotę jechać 70km/h przez kilkanaście kilometrów?
    Raz mam, raz nie mam.
    Moja sprawa, nie?

    > Ja tylko napisałem że jest świnią i hipokrytą. Nie twierdzę, że jest
    > zelotem robiącym to za darmo.
    Udało mi się to zrozumieć.
    Chyba myślimy o tym samym.

    > Nie-nie. Nie o to chodzi. Chodzi o postawę moralną, pełną zakłamania.
    To tylko komentator. Głupek czyta tekst napisany przez jakiegoś barana, ale
    dotyczący tego co już było.

    > Nie zgadzam się z taką oceną policjantów.
    No trudno.

    > Nie zasłużyli na to.
    Zasłużyli. Choćby dlatego, że bycie policjantem nie jest przymusowe, a kto
    się na to decyduje wie co będzie robił.

    > Ostatnio dostałem mandat (pierwszy od 12 lat!) i zapytałem policjanta
    > dlaczego stoi na osiedlu i pilnuje jednej głupiej linii ciągłej. A on do
    > mnie: "Taką mam pracę, wykonuję swoje obowiązki. Dbam o poszanowanie
    > prawa.
    Któż jest głupszy? Głupiec, czy ten, kto za głupcem podąża - jak pytał
    starożytnyu mędrzec.

    Nie wątpię.

    --
    Jotte

  • 105. Data: 2010-03-12 08:03:20
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in

    > I to pozwala uogólniać problem na wszystkie drogi w całym kraju, a
    > może i świecie?

    mysle, ze jak wrocisz do poczatku dyskusji to zrozumiesz o jakich sytuacjach pisalem

  • 106. Data: 2010-03-12 09:35:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in

    > mysle, ze jak wrocisz do poczatku dyskusji to zrozumiesz o jakich
    > sytuacjach pisalem

    O takich o których tu nie ma mowy.
    Czyli nie na temat od samego początku.

  • 107. Data: 2010-03-12 23:54:08
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-09 14:48:53 +0100, "kamil" <k...@s...com> said:

    > Znaczy jesli cham sie pcha,

    To znaczy, że nie masz pojęcia o powodach takiej jazdy, więc sama
    prędkość nie oznacza, że jedzie ćwok.
    Poza tym taka postawa rodzi konflikty i świadczy (IMO) że coś jest nie
    tak z kierującym, który może bez utraty czci puścić tego szybko
    jadącego, by sobie bezpiecznie jechać dalej.
    Co więcej - urażeni mogą zadzwonić (koniecznie z użyciem zestawu
    głośnomówiącego) na 112 i poskarżyć się na to, że ktoś gna po drogach.

    > to trzeba chama puscic?

    Tak, cham, lekarz, buc, energetyk, debil, ratujący kogoś, wariat,
    kierowca toyoty...

    > W ten sposob cham uczy sie, ze trabienie na normalnych ludzi poplaca.

    Cham się nie uczy, to raz.
    A dwa - gdybyś napisał ciąg dalszy tak:

> [...]

    pozostałoby mi tylko uchylić kapelusza i napisać:

    Święte słowa, szanowny panie, święte słowa.

    --
    Bydlę

  • 108. Data: 2010-03-14 01:19:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:48:38 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A kto i na co konkretnie się żalił?

    A jakiś tuman, że go prawym wyprzedziłem...