  • 91. Data: 2010-03-10 23:30:07
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-09, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Tu widzę największe pole do nieporozumień.
    > Założę się, ze dla większości wielbicieli lewego pasa sytuacja "między tiry"
    > zachodzi również wtedy, gdy tir ledwo majaczy się na horyzoncie.

    Każdy, któremu się wydaje że umie szybko jeździć powinien wtedy płynnie,
    bez marudzenia i bez problemów wyprzedzić kolesia prawym pasem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 92. Data: 2010-03-11 00:15:55
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Do zjechania i wrócenia bez zajeżdżania drogi następnemu, któremu się
    > wydaje że umie szybko jeździć potrzeba więcej miejsca niż do
    > wyprzedzenia.

    To akurat kompletna bzdura.

    --
    Axel

  • 93. Data: 2010-03-11 09:52:18
    Od: fv <f...@c...com>

    kamil wrote:

    > Obiektywne sa przepisy ograniczajace predkosc.

    Mam nadzieję, że argumentu o ograniczeniach prędkości używasz tylko dla podtrzymania
    dyskusji?
    Mam również nadzieję, że nie jeździsz lewym pasem z prędkością dostosowaną do
    przepisów i butnym
    postanowieniem "właśnie że nie zjadę, tyle tu wolno jechać i tyle będę jechał"?

    > Ty popierasz sytuacje, w ktorej ktos sie piekli bo ma w dupie zasady, a
    > reszta ma z tego powodu sterczec i czekac.

    Ja niczego nie popieram. Starałem się niektórym przemądrzalskim uzmysłowić do czego
    prowadzi ich
    upór. Nie ma obowiązku czytania ani tym bardziej uznawania moich poglądów. Życie
    boleśnie
    zweryfikuje kto ma rację w tym sporze.

    --
    fv

  • 94. Data: 2010-03-11 09:54:43
    Od: fv <f...@c...com>

    wiadomościnews:hn50ig$hk0$2@news.onet.pl...

    > ja widzialem i co z tego? sugerujesz ze pani Niestyka sciagnela sobie
    > japonska wersje type R i teraz wozi sie nia na zakupy do
    > hipermarketu?

    Ale ten, o które Type-R chodzi? I dlaczego jest to inna dyskusja niż normalna Honda?
    Czyżby któryś z
    Panów był przekonany, że auto ma jakieś większe znaczenie przy ustalaniu kto jest
    szybszym kierowcą?

    --
    fv

  • 95. Data: 2010-03-11 14:51:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Type-R widziales ?

    E tam, jezdzilem nawet probnie i zrezygnowalem. Ani to zabawka (ciezkie),
    ani wygodne auto na codzien (bo twardsze od starych RX-7 nawet). Juz lepiej
    Integre type-r jako przyklad podawac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 96. Data: 2010-03-11 15:56:08
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Mar 11, 8:54 am, fv <f...@c...com> wrote:

    > Ale ten, o kt re Type-R chodzi? I dlaczego jest to inna dyskusja ni normalna Honda?
    Czy by kt ry z
    > Pan w by przekonany, e auto ma jakie wi ksze znaczenie przy ustalaniu kto jest
    szybszym kierowc ?

    Pani Trollonika Niestyka posiada rzekomo honde civic sedan 4d o czym
    pisala na tej i innych grupach wielokrotnie, opowiadajac o swoich
    niezwykle barwnych przygodach. np. takich jak emocjonujaca podroz
    autostrada i sciaganie sie z fiatem 500. kolega JF zasugerowal ze
    moglaby miec na przyklad wersje type-r, co mialoby sprawic ze jej
    twierdzenia o niezwyklych osiagach sa nie tylko uzasadnione, ale wrecz
    prawdziwe.
    ja tylko wyjasnilem ze jest to malo prawdopodobne bo OIDP civic type-R
    sedan sprzedawany jest tylko na rynku japonskim.

    nie ma to znaczenia przy ustalaniu kto jest szbszym kierowca.
    a Trollonika juz sie ujawnila w innym watku i okazalo sie ze jest
    zwyklym trollem plci meskiej.

    mac

  • 97. Data: 2010-03-11 22:30:55
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 15:15:30 +0100, Krzysztof Stachlewski powiedział:

    > Raczej duuużo przed nim i nie 60km/h.

    Jakże to, skoro pisałeś, że to stan drogi nie pozwala więcej niż 60?

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 98. Data: 2010-03-11 23:10:53
    Temat: Re: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Leszczynski" <z...@j...cy> napisał w wiadomości

    > bajka jest to, ze zjezdzajac miedzy tiry mozesz spokojnie wrocic na lewy
    > pas - fakt jest taki, ze musisz
    > zwolnic i czekac czasem dlugo na zmiane pasa,

    Jeździsz zaprzęgiem konnym ? :)

  • 99. Data: 2010-03-11 23:18:21
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in news:hnbppj$uuq$1@news.onet.pl:

    > Jeździsz zaprzęgiem konnym ? :)

    przejedz sie obwodnica trojmiasto okolo 16 - jedz 110km/h i zobacz jak jest

  • 100. Data: 2010-03-11 23:34:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 19:00:40 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

    > Polsce sytuacja ulega diametralnej zmianie. Syn prowadzi, więc mam czas na
    > obserwację. Coś się dzieje, każdy próbuje nas wyprzedzić!

    Bo za wami się unosi SMRÓD.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98