  • Data: 2010-03-09 14:47:34
    Temat: Re: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hn5ior$dnf$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma z tym żadnego problemu.
    > Regularnie tak robię.

    Bez sensu kolego piszesz. Ja rozumieim żeby uciekac na prawy jak się jedzie
    lewym poniżej prędkości maksymalnej ale jak na obwodnicy (gdzie jest 110)
    jade 130 a jeszcze mi jakas łajza z tyłu świeci żeby zjechał to po prostu
    jade dalej aż się pojawi luka na lewym na tyle duża żebym sobie w nią
    zjechał i nie musiał dawać po hamulcach żeby za chwile znowu przyspieszać.
    Dla mnie mruganie długimi w tym momencie to przejaw mega buractwa.

    > Nie. Wystarczy zjechać, przepuścić i wrócić.
    > Przeczytaj co napisał nasz nieumiejący jeździć kolega - ledwo wyprzedził,
    > a już mu ktoś dojechał.
    > Czyli jedzie znacznie szybciej niż nasz delikwent - więc nie ma co robić z
    > siebie idioty czy buca: trzeba pozwolić szybszemu przejechać.

    Zgadza się ale wtedy gdy się jedzie poniżej max na danej drodze.