  • Data: 2010-03-09 16:51:38
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "fv" <f...@c...com> wrote in message news:hn5lk4$nkg$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale ty masz kamilku prawo jazdy w ogóle? A skuli ci kiedyś ryj na ulicy?
    > Bo mnie się wydaje, że
    > obydwie te rzeczy przed tobą.

    Widzisz - o tym wlasnie pisze. O napietych kogucikach chetnych do 'skuwania
    ryja' kazdemu, kto nie ustepuje chamowi drogi bo chce akurat 150 jechac i
    pogania wszystkich jadacych 120 w tym miejscu.

    > Tej drugiej oczywiście ci nie życzę, ale jest to rzecz właściwie
    > nieuchronna jak się jest takim
    > przemądrzałym złośliwcem. Zrozum drogie słoneczko, że inni właściciele
    > pojazdów mają głęboko twoje
    > uczucia i po prostu zareagują przemocą na takie zachowanie.

    Wyjasnij mi co jest zlosliwego w normalnej jezdzie? Wlasnie w tym lezy
    problem polskich kierowcow. Nie w braku autostrad, bo chama wpuszczony do
    Luwru dalej bedzie chamem.

    > Patrz w lusterka, unikaj debili, przewiduj manewry innych - to jest
    > bezpieczna jazda. Udowadnianie
    > komuś siłą swojej racji ma sens jak masz siłę, czyli 18 ton na kołach
    > (albo petardy w pięściach). Masz?

    Rozumiem, ze ten mrugajacy i trabiacy moze udawadniac innym swoje racje
    zmuszajac do ustapienia z drogi?

    Pozdrawiam
    Kamil