  • Data: 2010-03-09 15:21:17
    Temat: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:
    > Znaczy jesli cham sie pcha, to trzeba chama puscic? W ten sposob cham
    > uczy sie, ze trabienie na normalnych ludzi poplaca.

    Ale ty masz kamilku prawo jazdy w ogóle? A skuli ci kiedyś ryj na ulicy? Bo mnie się
    wydaje, że
    obydwie te rzeczy przed tobą.

    Tej drugiej oczywiście ci nie życzę, ale jest to rzecz właściwie nieuchronna jak się
    jest takim
    przemądrzałym złośliwcem. Zrozum drogie słoneczko, że inni właściciele pojazdów mają
    głęboko twoje
    uczucia i po prostu zareagują przemocą na takie zachowanie.

    Jedni pokażą faka a inni postanowią skuteczniej nauczyć cię rozumu.

    Patrz w lusterka, unikaj debili, przewiduj manewry innych - to jest bezpieczna jazda.
    Udowadnianie
    komuś siłą swojej racji ma sens jak masz siłę, czyli 18 ton na kołach (albo petardy w
    pięściach). Masz?

    --
    fv