eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHistoria konta i bilingRe: Re: Historia konta i biling
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: "tomek" <t...@n...mam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Re: Historia konta i biling
    Date: Mon, 9 Nov 2009 10:45:41 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 34
    Message-ID: <hd8ocb$hsm$1@news.lublin.pl>
    References: <hcsdcl$s78$1@inews.gazeta.pl> <hcsj3j$q4q$1@news.lublin.pl>
    <hd739q$o47$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@4...com>
    <hd7h1f$kha$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h238045.net.pulawy.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1257759948 18326 82.177.238.45 (9 Nov 2009 09:45:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2009 09:45:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hd7h1f$kha$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.16670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.16670
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:984212
    [ ukryj nagłówki ]


    > Znajomu otrzymywał comiesięczną fakturę, na której były dodatkowe kwoty do
    > zapłaty za połączenia nie objęte umową abonamentową. Okazało się, że
    > dotyczą one SMS-ów wysyłanych do jakiejś loterii. Problem w tym, że
    > znajomy nigdy w życiu nie wysłał żadnego SMS-a ponieważ nie potrafi. Poza
    > tym były one rzekomo wysyłane ok. 3-5 godz nad ranem. Napisał do operatora
    > stosowną informację z prośbą o anulowanie opłat. Otrzymał odpowiedź:
    >
    > "Wniosek nieprawidłowo sformułowany, brak numeru identyfikacyjnego
    > abonenta. Reklamacja nie będzie rozpatrzona"
    >
    > Kolejne pismo do operatora:
    >
    > "Czy numer faktury i telefonu nie wystarcza do identyfikacji abonenta? W
    > takim razie sprawę wyjaśni prokuratura."
    >
    > Za 5 minut po wysłaniu e-maila telefon z przeprosinami, mętnym
    > tłumaczeniem i obietnicą anulowania opłat. Wniosek? U operatora siedzi
    > szajka złodziei, która w ten sposób nabija sobie kieszeń. Gdyby nie
    > faktury, to mało prawdopodobne, aby ktokolwiek się o tym dowiedział, bo
    > raz że kwoty były drobne i nikt raczej nie śledzi dokładnie stanu konta,
    > Jednak te drobne kwoty pomnożone przez kilka SNS miesięcznie i
    > kikadziesiąt tysięcy abonentów dają niezły biznes.

    Forma reklamacji jest w regulaminie i trzeba się jej trzymać. Dobrze mieć
    dowód złożenia reklamacji. Obecnie chyba są dwie instancjie rozpatrywania
    reklamacji u operatora, później ewentualnie sąd pulubowny i ostattecznie sąd
    powszechny. Odnośnie SMSów moim rodzicom Era też wykręciła taki numer.
    Przysyłali smsy za darmo jeden miesiąc coś odnośnie humor na codzień.
    Później sms że jak nie wyślą smsa deaktywującego to będzie płatne. W BOK
    pani stwierdziła że taka zgoda była w umowie a ja tego za bardzo nie widzę.
    Reklamacje można składać do 12 miesięcy od terminu płatności za usługę jak
    się nie myle ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: