  • Data: 2009-11-09 09:45:41
    Temat: Re: Re: Historia konta i biling
    Od: "tomek" <t...@n...mam> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajomu otrzymywał comiesięczną fakturę, na której były dodatkowe kwoty do
    > zapłaty za połączenia nie objęte umową abonamentową. Okazało się, że
    > dotyczą one SMS-ów wysyłanych do jakiejś loterii. Problem w tym, że
    > znajomy nigdy w życiu nie wysłał żadnego SMS-a ponieważ nie potrafi. Poza
    > tym były one rzekomo wysyłane ok. 3-5 godz nad ranem. Napisał do operatora
    > stosowną informację z prośbą o anulowanie opłat. Otrzymał odpowiedź:
    >
    > "Wniosek nieprawidłowo sformułowany, brak numeru identyfikacyjnego
    > abonenta. Reklamacja nie będzie rozpatrzona"
    >
    > Kolejne pismo do operatora:

> [...]

    Forma reklamacji jest w regulaminie i trzeba się jej trzymać. Dobrze mieć
    dowód złożenia reklamacji. Obecnie chyba są dwie instancjie rozpatrywania
    reklamacji u operatora, później ewentualnie sąd pulubowny i ostattecznie sąd
    powszechny. Odnośnie SMSów moim rodzicom Era też wykręciła taki numer.
    Przysyłali smsy za darmo jeden miesiąc coś odnośnie humor na codzień.
    Później sms że jak nie wyślą smsa deaktywującego to będzie płatne. W BOK
    pani stwierdziła że taka zgoda była w umowie a ja tego za bardzo nie widzę.
    Reklamacje można składać do 12 miesięcy od terminu płatności za usługę jak
    się nie myle ?