    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Re: Eizo Cg241/242W. Prośba o kilka informacji.
    Date: Wed, 17 Jun 2009 21:44:51 +0200

    W środa 17 czerwiec 2009 16:01, de Fresz wyraził następujacą opinię:

    > To podobnie jak z bryczkami i samochodami :-P

    Ja bym to raczej porównał do przejście z kultury myśliwsko-zbierackiej gdzie
    "pracuje" się max 3 godziny dziennie do kultury rolniczej gdzie haruje się
    od świtu do nocy, no ale czego się nie robi dla postępu ;-)

    > Kurde, tyle lat pracowałem na monitorach CRT z naprawdę górnej półki i
    > jakoś tego nie dostrzegłem...

    Rozumiem, że gdy "szczytem marzeń" był 15" CRT to po górnych półkach walały
    się 30" LCD-ki ;-)

    > Po pierwsze jest jeszcze 30"

    Oczywiście, mogą być nawet 50" tylko trudno byłoby je objąć wzrokiem z
    odległości z jakiej zwykle się pracuje :-)

    > , po drugie nie widziałem za wielu CRT,
    > które dawałyby ostre 1600x1200 dające komfort wygodnej pracy.

    A po co mi oglądać wiele jak przed sobą widzę Eizo FlexScan F931 który rok
    temu kosztował mnie całe 400zł ;-)

    > No ale
    > może gdybym był większym masochistą...

    Jeszcze większym??