  • Data: 2011-04-01 14:24:02
    Temat: Re: Re:
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:v2vwp50h5n1e.dlg@lepper.institute.com...

    > a po co mam porównywać do tira w korkach? one rzadko w nich stoją, korki są
    > przeważnie w miastach, gdzie i tak musiałyby w końcu pojechać same po
    > rozładunku na stacji towarowej (która rzadko jest w centrum miasta.
    > "Tiry na tory" ma sens wyłącznie jako zamiennik długich tras po
    > autostradach i drogach krajowych, a tam korków stosunkowo mało. Tir
    > osiągnie tam średnie prędkości wyższe niż na wagonie towarowym, co
    > automatycznie niweluje cały sens takiej operacji, bo nikt się na takie coś
    > nie zdecyduje - czas to pieniądz.

    Pojedzie szybciej, niż 120km/h?
    Zacząłeś od skrajności (30km/h), na którą ma wpływ przede wszystkim kursowanie
    pociągów pas. po lokalnych, zapyziałych liniach, które nie są przewidziane do
    przewozu kontenerów. Na tych odcinkach obsługę przejmuje ciężarówka i to nie
    koniecznie o ładowności TIRa, bo to już jest detal.

    jarek d.