    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Re:
    Date: Fri, 3 Dec 2010 17:13:37 +0100
    <ic5fnl$ds0$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ic5h85$8cj$1@news.onet.pl>
    <ic5iav$f1r$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ic5krc$gd0$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <X...@l...at.home>
    <1d09bovbis0c4$.dlg@lepper.institute.com>
    <ic5unr$l23$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <ci3li7j1fbiq$.dlg@lepper.institute.com>
    <ic6jir$10u$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <z...@l...institute.com>
    <ic6o74$4e3$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <vk2z0rushqy3$.dlg@lepper.institute.com>
    <icbkc1$elq$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <1o0kt5xf3wxxd$.dlg@lepper.institute.com>
    <ice2rk$quf$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <l...@l...institute.com>
    <id31l3$2s1$1@z-news.wcss.wroc.pl> <id3579$93q$1@inews.gazeta.pl>
    <id39lm$ai8$1@z-news.wcss.wroc.pl> <id3btm$346$1@inews.gazeta.pl>
    <idak5m$7k$1@z-news.wcss.wroc.pl> <idamkp$5et$1@inews.gazeta.pl>
    <idav1r$9fk$1@z-news.wcss.wroc.pl>

    "blofeld77" napisał:

    > niniejszym przepraszam za przytoczenie niesłusznej definicji słowa
    > "także",

    Jako "wzrokowiec", dla którego takie kwiatki są szczególnie uciążliwe,
    dziękuę za obywatelską postawę.

    > mając jednocześnie nadzieję, że jako jeden z wielu prawidłowo
    > zinterpretowałem sens użycia tegoż słowa.

    I znowu zaczynasz trollować? Tych "wielu" to właśnie ofiary niechlujstwa
    bądź nieuctwa rozmaitej maści dysmózgów, publikujących bez żenady swoje
    kalekie językowo wypociny i reagujących agresją na próbę zwrócenia im uwagi.
    Te ich ofiary, widząc po raz n-ty w allegrowo-internetowych wypocinach owo
    "także", "napewno", "na prawdę", "niewiem", "tranzakcja", wogóle" (o
    cięższych przypadkach już nie wspominając) same zaczynają tak pisać, myśląc,
    że tak trzeba. "Bo w Internecie tak piszą". A wszak dla wielu jest to jedyna
    forma lektury, innych źródeł pisanej polszczyzny praktycznie nie znają - bo
    i skąd? Z tej statystycznej jednej książki przeczytanej rocznie? I w ten
    sposób tworzy się syndrom "miliona much", nie dość, że żrących ten nawóz, to
    *także* roznoszących syfa po całej Sieci.

    > Wystarczy czy opublikować w Gościu Niedzielnym?

    Wystarczy, że będzie w archiwum. *Tak, że* jak dla mnie - wystarczy, ale
    jeślić mało, to możesz to opublikować *także* w swoim ulubionym periodyku.

    JoteR