  • 11. Data: 2010-01-06 10:14:11
    Temat: Re: RawTherapee 3.0 alpha 1 i zmiana licencji na GPL
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Cypriano pisze:

    > No przecież autor wyraźnie napisał, że chce sie skupić na programowaniu
    > algorytmów i najbardziej mu zależy na znalezieniu pomocników do
    > tworzeniu GUI.
    > Dalej chce ciągnąć ten projekt, ale po prostu szkoda mu czasu na
    > robienie wszystkiego samemu - co jest oczywiste, bo zamiast
    > dodać/poprawić jakiś algorytm, obecnie grzebie w GUI, żeby zmienić
    > kształt przycisków itp... ;)

    Jakby ktos się kontaktował "na anglijskom jazykie", podrzcam ideę: o ile
    RT 2.x ma zadziwiająco dobre prostowania dystorsji, nie ma prostowania
    perspektyw - choć to chyba prostszy algorytm.

  • 12. Data: 2010-01-06 17:28:55
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Jacek Czerwinski napisał:
    > Jakby ktos się kontaktował "na anglijskom jazykie", podrzcam ideę: o ile
    > RT 2.x ma zadziwiająco dobre prostowania dystorsji, nie ma prostowania
    > perspektyw - choć to chyba prostszy algorytm.

    Ale prostowanie perspektyw wymaga dość skomplikowanego GUI :)

    m.
    --
    The truth may be out there, but lies are inside your head.
    Terry Pratchett

  • 13. Data: 2010-01-06 19:09:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > A to jest słuszna koncepcja, bo na ogół dobry GUIowiec to nie dobry
    > algorytmowiec (i odwrotnie).

    Porównaj GUI UFRaw i RT...

  • 14. Data: 2010-01-07 10:17:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Porównaj GUI UFRaw i RT...

    To GUI UFRawa zaczynające się od słowa CMD? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2010-01-07 22:56:26
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > To GUI UFRawa zaczynające się od słowa CMD? :)

    Mylisz z dcraw.

  • 16. Data: 2010-01-08 21:15:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Mylisz z dcraw.

    No tak, zapomniałem że ma gui. Jest tak nieciekawe, że używałem go tylko
    z linii poleceń do robienia 16bit tifów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /tak, proszę państwa, wygląd też się liczy.../

  • 17. Data: 2010-01-09 11:39:55
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hi08um$jct$2@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Jacek_P nabazgrał:
    > Wszystkie programy i systemy, ktore przechodza do fazy 'komitetowej'
    > i nie sa napedzane kasa jakiejs firmy - zdychaja w niekonczacych
    > sie pomyslach, uzgodnieniach, klotniach, a potem nikomu juz nic
    > sie nie chce. Wiekszosc udanych projektow miala jednego spiritus movens,
    > a reszta byla przez niego koordynowana.

    Ale Gabor nie umarł, tylko dopuścił innych do współpracy nad projektem...

  • 18. Data: 2010-01-09 17:53:40
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-09 12:39, l...@l...localdomain wrote:
    > Ale Gabor nie umarł, tylko dopuścił innych do współpracy nad projektem...

    No gdyby mu się tak przypadkiem zeszło z tego świata przed tym to by
    projekt nagle znikł.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 19. Data: 2010-01-11 08:43:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > No tak, zapomniałem że ma gui. Jest tak nieciekawe, że używałem go tylko
    > z linii poleceń do robienia 16bit tifów.

    To miło że porównałeś. Więc jakie wnioski?

  • 20. Data: 2010-01-12 07:49:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > To miło że porównałeś. Więc jakie wnioski?

    Nie spodobał mi się, ale tylko rzuciłem okiem.
    Ideałem byłby taki z możliwością rozlokowania suwaków (i ich przypisania
    do par klawiszy).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /słyszałem, że wszystkie problemy doskonale rozwiązuje coś tam/