  • Data: 2009-09-06 20:42:31
    Temat: Re: Raw Therapee - pomocy
    Od: bronek <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Chyba odkryłeś co to "kolejka". Idea jest prosta - edytujesz kopię
    > roboczą i na niej testujesz ustawienia. Po tym klikasz w magiczny
    > przycisk i konwertuje się wszystko z pełnią sił przerobowych. Wtedy
    > komputer jest obciążony na 100% przez dłuższy czas.
    >
    > d.
    OGROMNE DZIĘKI

    tylko co to jest ten magiczny przycisk ??
    w manualu :
    (http://linio.wonder.pl/oprogramowanie/fotografia/ra
    wtherapee/manual)
    podają że właśnie "zapisz obraz" uruchamia przetwarzanie...
    może nie potrafię znaleźć "magicznego przycisku" i o to właśnie dopytuję

    PS kolejki odkryłem coś ponad 25 lat temu kiedy zaczynałem na PC
    pierwszy raz coś pisać...