eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd › Re: Rav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd
    Date: Tue, 27 May 2014 13:51:25 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Lines: 28
    Message-ID: <lm1u9s$5n3$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <lm1n4a$9va$1@srv.chmurka.net> <lm1sjt$mdm$1@speranza.aioe.org>
    <lm1tom$4io$1@usenet.news.interia.pl> <lm1tvi$q40$1@speranza.aioe.org>
    Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1401191548 5859 78.10.203.55 (27 May 2014 11:52:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2014 11:52:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534011
    [ ukryj nagłówki ]

    X-Man wydumał(a) w news:lm1tvi$q40$1@speranza.aioe.org :

    >>>> Witam,
    >>>> Jest sobie RAV4 2.2 disel i tak od 80km do 100-110 słychać gwizd/świst
    >>>> ... i w jednym serwisie powiedzieli mi, że to problem z turbiną, że
    >>>> ten model i rocznik tak ma.. i teraz pytanie.. jak to można dokładnie
    >>>> potwierdzić?
    >>> zdemontowac turbo i oddać na diagnozę do wyspecjalizowanego warsztatu
    >>> jesteś pewien że świst nie zależy od obrotów silnika tylko od prędkości?
    >>> nasila sie przy przyspieszaniu?
    >> Raczej "załadowania" pod obciazeniem. To tbdiesel przecież :> Nie
    >> uzyskasz tego efektu samymi obrotami, potrzebne jest obciążenie i
    >> obroty. IMHO to wynik pracy turbiny ale najlepiej sprawdzic na hamowni
    >> i pod kompem.
    > toteż mówię o przyspieszaniu... poza tym mechanik powinien być w stanie
    > to ocenić...

    Tyle ze przyspieszanie&obciazenie jest zupełnie inne na 1-2 biegu niz na
    wyzszych. Prawdopodobie watkotwórca ma na mysli 4-5 bieg i maksymalne
    obiązenie, stąd podana prędkość :)


    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: