  • Data: 2014-02-19 00:17:40
    Temat: Re: Raspberry Pi i Wake on LAN
    Od: Adam Jurkiewicz <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-18 18:11, Mirek wrote:
    > Pewnie nie zrobili tego złośliwie, tylko wymusiła to
    > ekonomia (technologia płytki) i alternatywne funkcje
    > wyprowadzeń.

    Im dłużej oglądam tę płytkę to dochodzę do wniosku, że
    to jest zwykłe lamerstwo. Nie ma takiej opcji, żeby kilka
    sygnałów nie można było pociągnąć w sensowny sposób.

    Na złośliwość również nie stawiam ale naoglądałem się już
    wystarczająco wielu podobnych kwiatków, żeby zrzucać to
    na przypadek. Beznadziejny layout z autorutera z jakimiś
    tam korektami.

    --
    Adam