  • 1. Data: 2010-09-06 07:40:03
    Temat: Raport automatyczny sie-10 :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    4.08 - ok. 19:00 automat koło mojego bloku w Świdniku - kobieta w wieku
    ok 40 lat, gadała co najmniej 10 min.

    12.08 - ok. 11:30 automat koło mojego bloku w Świdniku - mężczyzna w
    wieku ok 50 lat.

    21.08 - ok. 13:30 automat koło tzw. starej poczty w Świdniku - mężczyzna
    w wieku ok 30-35 lat. BTW w/w automat należy do największego zgrupowania
    automatów w moich okolicznościach przyrody - całe 6 sztuk (4 żółte i 2
    srebrne jaja AFAIR - jak ktoś jest zainteresowany, to cyknę fotę w
    wolnej chwili)

    Przemek

  • 2. Data: 2010-09-06 14:44:50
    Temat: Re: Raport automatyczny sie-10 :-)
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2010-09-06 09:40, Przemysław Kowalik pisze:
> [...]
    > automatów w moich okolicznościach przyrody - całe 6 sztuk (4 żółte i 2
    > srebrne jaja AFAIR - jak ktoś jest zainteresowany, to cyknę fotę w

    Ja ostatnio odkryłem, że automaty jednak do czegoś się przydają.
    Niedawno w Krakowie byłem świadkiem awantury na ulicy. Wyciągnąłem swoją
    komórkę, dzwonię na 112 i słyszę, że wszyscy konsultanci są zajęci, czas
    oczekiwania itd. Próbowałem z komórki wybrać 12 997, ale nie chciało
    połączyć, patrzę, a tu obok stoi automat. Dzwonię na 997, a policjant od
    razu się pyta; "Co się dzieje na rogu ul. ....", tak więc od razu mają
    lokalizację. Opisałem problem i się rozłączyłem, nawet byłem zadowolony,
    bo przynajmniej zgłosiłem problem anonimowo, bez ryzyka, że mnie potem
    będą ciągać na świadka itp. Tak więc, do czegoś jeszcze się automaty
    przydają.

  • 3. Data: 2010-09-06 15:53:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

> [...]
    > komórkę, dzwonię na 112 i słyszę, że wszyscy konsultanci są zajęci, czas
    > oczekiwania itd. Próbowałem z komórki wybrać 12 997, ale nie chciało

    12 997? A te 12 to po cholerę?

  • 4. Data: 2010-09-06 17:41:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 06 Sep 2010 16:44:50 +0200, Tomasz Wójtowicz
    <S...@S...COM> wrote:

    >Próbowałem z komórki wybrać 12 997, ale nie chciało
    >połączyć,
    Nie ma takiego numeru w PNK :)
    Dzwon z komorki: 997 :)

    >razu się pyta; "Co się dzieje na rogu ul. ....", tak więc od razu mają
    >lokalizację.
    Lokalizacja jest dostepna tez dla tel. kom - a o tym jak calosc tj
    m.in. lokalizacja (nie) dziala mozna poczytac na
    http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-numerze-alar
    mowym-112.html

    WAM

  • 5. Data: 2010-09-06 18:59:32
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" napisał w wiadomości
> [...]
    > 21.08 - ok. 13:30 automat koło tzw. starej poczty w Świdniku - mężczyzna
    > w wieku ok 30-35 lat. BTW w/w automat należy do największego zgrupowania

    3.09 Ostrów Wlkp. automaty przy salonie tp, automaty przy starotargowej,
    automat na Raszkowskiej.
    Specjalnie kartę kupiłem, bo komórka została w domu. I co się okazało?
    Nikt nie odbierał. Ani telefonu domowego, ani własnych komórek, ani
    mojej pozostawionej w domu.
    Widać telefony nikomu do szczęścia nie są potrzebne i nadal mogę zostać
    dodatkowo kilka godzin poza domem nie powiadamiając nikogo.

  • 6. Data: 2010-09-06 20:18:00
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > Lokalizacja jest dostepna tez dla tel. kom - a o tym jak calosc tj
    > m.in. lokalizacja (nie) dziala mozna poczytac na
    > http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-numerze-alar
    mowym-112.html

    Strona o podanym adresie nie została odnaleziona (Błąd 404)
    :-(

    Piotr

  • 7. Data: 2010-09-06 20:18:08
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM> napisał w
    wiadomości news:i62up2$jiq$1@news.onet.pl...
    > komórkę, dzwonię na 112 i słyszę, że wszyscy konsultanci są zajęci,
    > czas oczekiwania itd. Próbowałem z komórki wybrać 12 997, ale nie
    > chciało

    A czemu z komóry nie wybrałeś 997?, bez 12 przed numerem, połączy na
    pewno.
    (no chyba, że skieruje tam, gdzie 112...)

> [...]
    > od razu się pyta; "Co się dzieje na rogu ul. ....", tak więc od razu
    > mają lokalizację. Opisałem problem i się rozłączyłem, nawet byłem

    1. Monitoring...?
    2. Wystarczy porównać numer z wyświetlacza na komendzie z listą adresów
    i "mamy cię" :)

    > bo przynajmniej zgłosiłem problem anonimowo, bez ryzyka, że mnie potem

    Dobrze zrobiłeś.

    > będą ciągać na świadka itp. Tak więc, do czegoś jeszcze się automaty

    No, ryzyko jest minimalne, ale niezerowe :P :))

    > przydają.

    No, na pewno.

    --
    ((o))
    ((+))

  • 8. Data: 2010-09-06 20:22:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    SOA#1 u mnie dziala.
    ew na stronie glownej: http://www.nik.gov.pl/

    WAM

  • 9. Data: 2010-09-06 21:07:11
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    >>> http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-numerze-alar
    mowym-112.html

    > SOA#1 u mnie dziala.
    > ew na stronie glownej: http://www.nik.gov.pl/

    Ano, jest link na głównej, ale przekierowuje na adres
    z początkiem www2 (a nie www). :-)

    Piotr

  • 10. Data: 2010-09-07 07:18:18
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 6 Wrz, 22:18, "Araneus Diadematus" pisze...

    > 1. Monitoring...?
    > 2. Wystarczy porównać numer z wyświetlacza na komendzie z listą adresów
    > i "mamy cię" :)

    Zazwyczaj mają to z automatu.
    Przy PLI CBD automat będzie też dla mobilnych.

    Ircys