  • 1. Data: 2010-09-02 05:39:25
    Temat: upc telefon
    Od: tedy <a...@g...com>

    Witam
    Proszę mnie wyjaśnić dostałem numer w upc kwalifikowany jako
    stacjonarny ale on idzie po linnii
    kablowej , czy w tym wejściu można założyc telefon isdn

  • 2. Data: 2010-09-02 11:50:31
    Temat: Re: upc telefon
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Nie.

    -----

  • 3. Data: 2010-09-02 20:58:51
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 1 Sep 2010 22:39:25 -0700 (PDT), tedy <a...@g...com>
    wrote:

    >Witam
    >Proszę mnie wyjaśnić dostałem numer w upc kwalifikowany jako
    >stacjonarny ale on idzie po linnii
    >kablowej , czy w tym wejściu można założyc telefon isdn

    tak, ale nie bezposrednio

    1. kupic konwerter POTS > ISDN

    http://www.westlake.co.uk/isdn_analogue_pstn_telepho
    ne_line_converter.htm

    2. kupic Fritzbox

    i wykorzystac funkcjonalnosc, ze linie miejska analogowa podlaczyc do
    urzadzenia a na wyjsciu podlaczyc aparat ISDN (oczywiscie ma to to
    wiecej funkcji - bo to bramka voip/router/centralka/wifi/deckt w
    jednej obudowie (w zaleznosci od wersji urzadzenia).

    --
    a czego oczekujesz po podlaczaniu telefonu isdn do linii z UPC?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-09-03 08:51:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:

    > --
    > a czego oczekujesz po podlaczaniu telefonu isdn do linii z UPC?

    Może po prostu posiada już aparat ISDN?

    Przemek

  • 5. Data: 2010-09-03 19:01:13
    Od: tedy <a...@g...com>

    On Sep 3, 10:51 am, Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    wrote:

    > Mozé po prostu posiada juz Aparat ISDN ?
    >
    > Przemek

    Tak mam taki aparat z abonamentem telekumunikacji polskiej,
    z myślą o rezygnacji przy tak dużym abonamęcie..
    Pytanie moje odnosiło się do podłączenie na łącze upc bramki a580ip
    gigaset. Problem w ty że port który idzie sygnał jest anolgowy.
    A moja wiedza na temat telefonii nikła.Mimo to bramka a570IP
    dostanie sygnał anologowy z ruterka upc a kablem r45 sygnał
    internetowy
    z drugiego speedportu 900 .I w nim pdłączę ISDN
    pozdrawiam wiekowy internauta

  • 6. Data: 2010-09-03 22:42:31
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 3 Sep 2010 12:01:13 -0700 (PDT), tedy <a...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >dostanie sygnał anologowy z ruterka upc a kablem r45 sygnał
    >internetowy
    >z drugiego speedportu 900 .I w nim pdłączę ISDN

    ----------speedport-------telefon ISDN
    | |
    | -----------------LAN 2 ethernet

    --UPC router -------LAN ethernet------A580IP---sluchawka bezprzewodowa
    | |
    | |
    -------linia analog telefon------------

    ten speedport to (?) klon ktoregos Fritzbox'a

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-09-04 13:43:35
    Od: tedy <a...@g...com>

    On Sep 4, 12:42 am, a...@p...pl wrote:
    > W piątek, 03 wrzesień 2010 12:01:13 -0700 (PDT) , Tedy < ana...@ > gmail.com

    > pozdrawiam > internauta wiekowy
    >
    > ---------- speedport ------- telefon ISDN
    >                      |                 |
    > - UPC router LAN Ethernet ------- ------ A580IP --- sluchawka bezprzewodowa
    >         |                                                |
    >         |                                                |
    > ------- linia ------------ telefon analogowy
    >
    > dziesięć speedport do (?) klon ktoregos Fritzbox'a
    >
    > --
    > ThinkXtra

    Nie
    ruterUPC linia do switcha od switcha przejscie kablowe na 3 kom.z
    tym
    że przed jednym z nich jest wpięty speed port 900v to jest na
    paterze,
    na piętrze ruterUpc i sygnał radiowy do kompa ktory stoi metr od
    niego
    ruter który ma jedno wyjścię r45 2 porty analogowe na telefony i w
    jednym
    z nich serwisant wskazał że jest to port do tel. drugi na następny.
    Według mnie ten ruter jest bardzo ubogi.Switch jest piętro wyżej .
    kable
    wszystkie są w szkieletach ścian.I według mnie łączę analog z bramką
    a 589ip a sygnał internetowy pociągnę kablem od speedportu akurat
    umieszczenie jest idealne jedno nad drugim tylko 8mm otwór w stropie
    czy dobre to jest rozwiązanie ?
    pozdrawiam