  • 51. Data: 2010-08-12 22:33:04
    Temat: Re: Rano jade do pracy, czy przezyje?
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    news:i3qv20.9u0.0@poczta.onet.pl...
    > "Kris" <n...@w...pl> wrote in message
    > [..]
    >
    > Co Ty starałeś się udowodnić jeśli nie swoją męskość tym, że nie
    > zjechałeś?

    a dlaczego mialbym zjechac, to byl pojazd uprzylijewowany?
    nie jestem tchorzem ani tez glupcem wiec wiem gdzie sa granice ryzyka

  • 52. Data: 2010-08-12 23:41:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No i co z tego ? Na takiej drodze rozpedzisz sie do 150 i przywalisz w
    > drzewo.

    Nie, co najwyżej w barierę energochłonną.
    Zapewniam Cię, że to z tego, że szanse są o niebo większe niż przy czołówce.
    Znaczy tak mi się wydaje, mimo że czołówkę już miałem, barierki jeszcze nie
    zaliczałem. ;-)

  • 53. Data: 2010-08-13 00:06:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 23:41:08 +0200, Cavallino wrote:
    >Nie, co najwyżej w barierę energochłonną.

    A to ma byc zwykla bariera, czy tunel chroniacy solidniej ?

    >Zapewniam Cię, że to z tego, że szanse są o niebo większe niż przy czołówce.
    >Znaczy tak mi się wydaje, mimo że czołówkę już miałem, barierki jeszcze nie
    >zaliczałem. ;-)

    Bariera na srodku A4 solidnie pogieta :-)

    J.

  • 54. Data: 2010-08-13 00:11:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A to ma byc zwykla bariera, czy tunel chroniacy solidniej ?

    > Bariera na srodku A4 solidnie pogieta :-)

    Od tego jest.
    Drzewo się nie pognie, ale ludzie zginą.

  • 55. Data: 2010-08-13 09:42:24
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 23:41:08 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Znaczy tak mi się wydaje, mimo że czołówkę już miałem, barierki jeszcze nie

    Ci dwaj też tak myśleli:
    http://starogard.info.pl/3201/galerie-zdjec/kolejne-
    wypadki-na-a1-2-osoby-nie-zyja/

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 56. Data: 2010-08-13 14:56:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ale dojechac trzeba. Czemu nikt sie nie zapyta czy wole dlugo i
    > bezpiecznie, czy szybko ale z ryzykiem ?

    I tu rodzi sie podstawowe pytanie - dokad tak sie wszystkim polakom spieszy?

    > Ale gdzie tak - w Australii ?

    http://www.speedcam.co.uk/van.htm

    Przegap go, a osobiscie zjem twoje prawo jazdy, bo z takim wzrokiem nie
    powinienes wsiadac za kolko. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 57. Data: 2010-08-13 21:08:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MichałG pisze:

    > a kto Ci takich głupot naopowiadał..... ?

    Nie bardzo rozumiem... Masz kłopot z dodawaniem?