  • Data: 2010-06-08 13:56:45
    Temat: Re: Ranking najbardziej popularnych modeli laptopów
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-08 15:18, Piotr M pisze:

    > Myślę że tym prostym sposobem, można szybko ocenić i mieć wiedzę na
    > temat rynku wtórnego laptopów.

    To wystarczy do tego zestawienie laptopów sprzedawanych w przedziale
    cenowym na allegro - nic wiecej

    >Myślę, że nie ma co schodzić na modele co
    > kosztują 500 czy 800zł. O wiele więcej zyskuje się (skok w jakości,
    > wydajności, awaryjności) dokładając te 200zł i kupując model jakiś za
    > min 1000zł.

    I tak i nie, może się okazać że 10 letni dell, compaq czy imb bedzie
    dłużej działał bez awarii niż 5 letni acer czy HP (przykładowe firmy) i
    wychodzi na to że bezawaryjność może być tańsz niż wydajność ;-)

    to oczywiście skrajne zalożenie, przechodząc do sedna, chcesz kupić
    laptopa, masz 1000 zł i chcesz podpowiedzi, tak ?