-
61. Data: 2010-10-30 02:40:57
Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
Od: to <t...@a...xyz>
begin Michał
> Ja mogę potwierdzić że lancia coupe 2.0T ma kopa.
Z tego co znalazłem to auto ma maksymalną moc bardzo nisko, a moment
jeszcze niżej... i bezsensowną górkę momentu na dość niskich obrotach.
Czyli tak jak myślałem z tego pewnie wynika zarówno kiepska trakcja jak i
wrażenie niesamowitej mocy (efekt diesla).
> ale ni cholery to od francuza (safrane) nie jedzie lepiej po zakrętach,
> wiec pewnie xantia która ma jeszcze lepsze zawieszenie (tylko auto małe)
> i prostuje auto na zakrętach (safrane nie) tez pojedzie lepiej niż
> lancia.
Safrane nie jechałem, ale to chyba dość miękkie jest? Jak to może dobrze
jechać w zakrętach?
--
ignorance is bliss
-
62. Data: 2010-10-30 03:23:14
Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
Od: to <t...@a...xyz>
begin AL
> troche tego jezdzi - nie gadaj (Activa z zewnatrz praktycznie niczym sie
> nie wyroznia - stad pewnie tego nie zauwazyles) - znam takiego jednego,
> co specjalnie odkleil znaczki Aciva V6 i w to miejsce przykleil 1.6i
> (harmonie) - a potem wprawial w kompleksy takich roznych w 'swetrach' z
> czarnymi szybkami i gwizdkiem na rurze ;)
Czytuje fora "sportowe", mam też trochę znajomych z tych rejonów i nigdy
nie natknąłem się na żadną Activę...
> Sztuka jest znalezc egzemplarz w nienagannym stanie (ze ze wzgledow
> koszty czesci).
...może właśnie dlatego? ;)
--
ignorance is bliss
-
63. Data: 2010-10-30 11:26:21
Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
Od: hamberg <r...@g...com>
On 29 Paź, 22:57, to <t...@a...xyz> wrote:
> begin hamberg
>
> > no ale dopiero co twierdziles ze to auto podobnie jak xantia nie ma tych
> > fabrycznych 220KM - to jak to wreszcie jest - rzucisz jakas statystyka
> > czy nie?
>
> Ogarniasz w ogóle o czym dyskutujesz? Pisałeś, że Ci zrywa przyczepność
> na 3 biegu po depnięciu bez strzału ze sprzęgła. To oznacza słabą trakcję
> nawet przy 220 koniach, przy mniejszej mocy tym bardziej.
a co ma piernik do wiatraka. tak, ogarniam - kwestionowales to ze
citroeny lancie i inne tego typu auta nie trzymaja fabrycznych
parametrow. Ja stwierdzilem co innego. Nie rozmydlaj tematu kolejnym
pieprzeniem o trakcji czy innych pierdolach bo to jest niezalezne.
Wrocmy do tematu nietrzymania parametrow fabrycznych silnika - mozesz
to twierdzenie czyms poprzec czy nie?
> > co do trakcji i lanciowego viscodrive - widze ze jestes fachowcem ktory
> > wie zanim jeszcze sprawdzi.
>
> Co mam sprawdzać? Kłamałeś mówiąc, że 220 koni (albo mniej) mieli kołami
> na 3 biegu przy mocniejszym depnięciu?
to co wlasnie sprawdziles - ze w lancii jest duzo na dole. ale widze
ze najpierw wolisz sie poklocic zanim sprawdziles
-
64. Data: 2010-10-30 12:34:48
Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2010-10-28 22:36, hamberg pisze:
>> W każdym turbo czuć więcej mocy niż tam w rzeczywistości jest.
>
> a ile aut potrafi mimo fabrycznej szpery na 3 po zwyklym dodaniu gazu
> (bez zadnego strzelania ze sprzegla) zamielic kolami przy 50-60km/h?
Chyba na lodzie :)
Nawet maksymalna moc którą osiąga te silnik (nie mówiąc już o jej około
połowie którą silnik osiąga przy 50-60km/h na III biegu) przez każde
sprawne zawieszenie i opony powinna być bez problemu przeniesiona na asfalt.
-
65. Data: 2010-10-31 05:13:12
Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
Od: to <t...@a...xyz>
begin hamberg
> a co ma piernik do wiatraka. tak, ogarniam - kwestionowales to ze
> citroeny lancie i inne tego typu auta nie trzymaja fabrycznych
> parametrow. Ja stwierdzilem co innego.
...i podałes jako dowód zrywanie przyczepności po depnięciu na 3 biegu,
co jeśli już jest dowodem wyłącznie na słabą trakcję. Przyczyną jest
pewnie zużyte zawieszenie i/lub opony z kibla.
> Wrocmy do tematu nietrzymania parametrow fabrycznych silnika - mozesz to
> twierdzenie czyms poprzec czy nie?
Pogooglaj sobie za wykresami z hamowni.
>> > co do trakcji i lanciowego viscodrive - widze ze jestes fachowcem
>> > ktory wie zanim jeszcze sprawdzi.
>>
>> Co mam sprawdzać? Kłamałeś mówiąc, że 220 koni (albo mniej) mieli
>> kołami na 3 biegu przy mocniejszym depnięciu?
>
> to co wlasnie sprawdziles - ze w lancii jest duzo na dole. ale widze ze
> najpierw wolisz sie poklocic zanim sprawdziles
Jak Ci mieli kołami na 3 to przede wszystkim masz problem z trakcją.
Możliwe przyczyny jak wyżej. Kwestia przebiegu momentu jest drugorzędna,
mielić nie powinno jeśli wszystko masz sprawne.
--
ignorance is bliss