  • 11. Data: 2010-10-27 22:52:44
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 22:32, to pisze:

    > Tyle, że jakby popatrzeć na realne konie, a nie te z Folderu, to pewnie
    > niezakatowana 328 miałaby ich więcej niż ST200, Kappa i Xantia. Jak z
    > Volvo i Saabem to nie wiem.

    V6 (ES9J4) w Xantii też powinno byc w nienagannej kondycji :)
    Ale Xantii w wersji ACTIVA raczej bym sie nie podjal... choc to
    sympatyczny wynalazek :))
    http://www.youtube.com/watch?v=H3YxqjD8Rh4
    http://www.youtube.com/watch?v=2v1CF_fY4nE
    http://www.youtube.com/watch?v=09-C33SrJi8&feature=f
    vw

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 12. Data: 2010-10-27 22:53:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Ale to zupełnie bezsensowne porównanie... Wolnossące auto z
    > uturbionym... z praktyki wiem że 205KM w 9-3 robi wszystkie 328i jak
    > chce...

    Chyba popsute albo jak się z Tobą nie ścigają. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-10-27 22:53:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 27 Oct 2010 20:52:19 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Są auta które lepiej trzymają moc i takie, które gorzej. ST200 o mocy 205
    > KM istnieją wyłącznie w folderach... Stare francuzy, fiaty itp. też
    > zwykle stracą sporo mocy.

    M52 też ma problem, nazywa się Nicasil.

    r.
    _____________

  • 14. Data: 2010-10-27 23:01:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-27 22:53, to pisze:
    > begin Lewis

    > Chyba popsute albo jak się z Tobą nie ścigają. :>

    Hmm to one wszystkie jakieś popsute ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 15. Data: 2010-10-27 23:01:17
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-27 22:53, Robert Rędziak wrote:

    > M52 też ma problem, nazywa się Nicasil.

    Moim zdaniem do przyjemnego pędzenia krętą droga to silnik na paliwo
    szatana nadaje się jak najbardziej... bardzo przyjemna jazda :-) No i
    parametrów nie traci z czasem ;-)

    Aczkolwiek każdy z dwóch ma swoje zalety... nie sposób wybrać jeden
    (rajdowe e30 318is czy e46 ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 16. Data: 2010-10-27 23:04:57
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 27 Oct 2010 23:01:17 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Moim zdaniem do przyjemnego pędzenia krętą droga to silnik na paliwo
    > szatana nadaje się jak najbardziej... bardzo przyjemna jazda :-) No i
    > parametrów nie traci z czasem ;-)

    Do przyjemnego pędzenia krętą drogą bardzo fajna jest MX-5,
    chociaż ma znacznie poniżej 200KM.

    > Aczkolwiek każdy z dwóch ma swoje zalety... nie sposób wybrać jeden
    > (rajdowe e30 318is czy e46 ;-)

    318iS E36 -- zdecydowanie lepiej zbalansowane i lepsze
    zawieszeniowo auto od E30.

    r.
    _____________

  • 17. Data: 2010-10-27 23:14:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 21:47:10 +0200, AL wrote:
    >http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8568479,Motodziennik
    __Problem_z__Anglikami_.html
    >w kolejnosci odwrotnej:
    >Mondeo ST200
    >Saab 93
    >Volvo S70 T5
    >Lancia Kappa
    >Xantia Aciva V6
    >dlaczego nie ma BMW?
    >;)

    Zima idzie - radosc z RWD jest wielka, ale krotka :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-10-27 23:22:21
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    AL wrote:
    > w kolejnosci odwrotnej:
    > Mondeo ST200
    > Saab 93
    > Volvo S70 T5
    > Lancia Kappa
    > Xantia Aciva V6
    >
    > dlaczego nie ma BMW?
    > ;)

    BMW może być drugie, bo jeżeli patrzyć tylko i wyłącznie pod kątem
    frajdy, to #1 ma Atom:P
    http://www.youtube.com/watch?v=FzhRaXKolkc

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 19. Data: 2010-10-27 23:33:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-27 23:01, Lewis pisze:

    > Hmm to one wszystkie jakieś popsute ;P

    U nas w kraju? Wszystkie może nie, ale jakieś 99,9% napewno.
    Przynajmniej w e36. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2010-10-27 23:34:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-27 22:53, Robert Rędziak pisze:

    > M52 też ma problem, nazywa się Nicasil.

    Ale to się chyba dość bezboleśnie naprawia.
    Ostatnio słyszałem o tym wynalazku u kolegi który z tej okazji oddawał
    silnik do tulejowania.
    Ceny nie pamiętam, ale chyba szoku nie było, bo bym zapamiętał.