  • 1. Data: 2010-10-27 21:47:10
    Temat: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: AL <a...@s...tam>

  • 2. Data: 2010-10-27 22:03:50
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-27 21:47, AL pisze:

    > w kolejnosci odwrotnej:
    > Mondeo ST200
    > Saab 93
    > Volvo S70 T5
    > Lancia Kappa
    > Xantia Aciva V6
    >
    > dlaczego nie ma BMW?
    > ;)

    Bo tu chodziło o niepozorne auto ;P Nikt się nie dziwi że BMW to R6 2.5
    albo lepiej i circa 200KM
    Swoją drogą trochę pomieszałeś z tą listą:

    5 Mondeo
    4 Volvo
    3 Saab
    2 Lancia
    1 Xantia

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-27 22:16:37
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 27 Oct 2010 21:47:10 +0200, AL <a...@s...tam> wrote:

    > http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8568479,Motodziennik_
    _Problem_z__Anglikami_.html

    > dlaczego nie ma BMW?

    Bo z 200+KM w E36 masz tylko M3 (328i ma tylko 192KM), a E46
    330i/d to trochę inna liga cenowa.

    r.
    _____________

  • 4. Data: 2010-10-27 22:18:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 27 Oct 2010 21:47:10 +0200, AL <a...@s...tam> wrote:

    > http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8568479,Motodziennik_
    _Problem_z__Anglikami_.html

    > dlaczego nie ma BMW?

    Bo z 200+KM w E36 masz tylko M3 (328i ma tylko 192KM) która
    kosztuje grubo, a i E46 330i/d to trochę inna liga cenowa niż
    auta pokazywane w materiale.

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2010-10-27 22:32:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Bo z 200+KM w E36 masz tylko M3 (328i ma tylko 192KM) która kosztuje
    > grubo

    Tyle, że jakby popatrzeć na realne konie, a nie te z Folderu, to pewnie
    niezakatowana 328 miałaby ich więcej niż ST200, Kappa i Xantia. Jak z
    Volvo i Saabem to nie wiem.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-10-27 22:39:42
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 27 Oct 2010 20:32:53 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Tyle, że jakby popatrzeć na realne konie, a nie te z Folderu, to pewnie
    > niezakatowana 328 miałaby ich więcej niż ST200, Kappa i Xantia. Jak z
    > Volvo i Saabem to nie wiem.

    Tylko że one wszystkie są z podobnych lat, więc będą w podobnym
    stanie (+/- przypadki odbiegające od normy w górę i w dół).
    Dodatkowo dobrze utrzymane, niezwieśniaczone 328i w kupie [1]
    nie jest ani łatwe do znalezienia, ani tanie.

    r.

    [1] -- purystów językowych mam w dupie, głęboko.
    _____________

  • 7. Data: 2010-10-27 22:44:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 20:39:42 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > [1] -- purystów językowych mam w dupie, głęboko.

    NTG -> alt.sex.gay ewentualnie gejowo.pl

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-10-27 22:45:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 27 Oct 2010 21:44:26 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > NTG -> alt.sex.gay ewentualnie gejowo.pl

    Byłeś tam podszkolić się z anal licking, pastorze Ssempa?

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-10-27 22:48:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-27 22:32, to pisze:
    > begin Robert Rędziak

    > Tyle, że jakby popatrzeć na realne konie, a nie te z Folderu, to pewnie
    > niezakatowana 328 miałaby ich więcej niż ST200, Kappa i Xantia. Jak z
    > Volvo i Saabem to nie wiem.

    Ale to zupełnie bezsensowne porównanie... Wolnossące auto z
    uturbionym... z praktyki wiem że 205KM w 9-3 robi wszystkie 328i jak chce...

  • 10. Data: 2010-10-27 22:52:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Tylko że one wszystkie są z podobnych lat, więc będą w podobnym stanie

    Są auta które lepiej trzymają moc i takie, które gorzej. ST200 o mocy 205
    KM istnieją wyłącznie w folderach... Stare francuzy, fiaty itp. też
    zwykle stracą sporo mocy.

    --
    ignorance is bliss