    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Random
    Date: Thu, 29 Oct 2009 16:44:01 +0100

    Janko Muzykant pisze:
    > Zrobiłem akcję odcinającą piksele z rozkładu szumowego, ale tego
    > zautomatyzować do końca się nie da. Przynajmniej mogę sobie wygenerować
    > dowolną ilość płaszczyzn w losowych barwach.
    > Jeśli chodzi o ten nieszczęsny szum, jego generacja przebiega tylko
    > podczas ręcznego kręcenia suwakiem. W pętlach (w akcjach) za każdym
    > razem jest to samo. Jednym słowem szop do takich eksperymentów się nie
    > nadaje.
    > Spróbuję jeszcze z jakimś pluginem do ''postarzania'' zdjęć, może się
    > inicjuje sam, bez ręcznej ingerencji.

    Moim skromnym zdaniem jako fotograf i muzyk z ciągotami multimedialnymi
    powinieneś się zainteresować programem Max firmy Cycling '74. Ludzie
    piszą do niego masę pluginów między innymi do wpływu muzyki na obraz czy
    na odwrót, zresztą jak czegoś nie ma to można samemu zrobić, jedna z
    ciekawszych aplikacji multimedialnych.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.