  • 1. Data: 2011-08-28 07:31:46
    Temat: Rajd chlorowy 2005.
    Od: "Schpakoo!" <s...@k...pl>

    Witam,

    czy ma ktoś jeszcze zarchiwizowaną gdzieś tabelę wyników III Rajdu
    Chlorowego?

    Schpakoo!

  • 2. Data: 2011-08-28 08:05:51
    Temat: Re: Rajd chlorowy 2005.
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Schpakoo!" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    >czy ma ktoś jeszcze zarchiwizowaną gdzieś tabelę wyników III Rajdu
    >Chlorowego?

    buzara pytaj, on był sprawcą.

    b.

  • 3. Data: 2011-08-28 10:51:06
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 28 Sie, 09:31, "Schpakoo!" wrote:
    > Witam,
    >
    > czy ma ktoś jeszcze zarchiwizowaną gdzieś tabelę wyników III Rajdu
    > Chlorowego?

    To był ten, gdzie pierwszy punkt był 300 metrów od bramy w spożywczym?
    Hehehe...

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300. c1125

  • 4. Data: 2011-08-28 20:28:17
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 28 Sie, 09:31, "Schpakoo!" <s...@k...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > czy ma ktoś jeszcze zarchiwizowaną gdzieś tabelę wyników III Rajdu
    > Chlorowego?

    A po co ci tabela? Zgodnie z wielowiekową tradycją pierwsze miejsce
    miał VFR Team w składzie Mikołaj, Magic i ja. Jeśli akurat nie byliśmy
    pierwsi, to na pewno nas oszukali :-)))
    Na drugim miejscu były same FuJaRy z Watsonem na czele. A kto tam był
    w peletonie to już nie pamiętam :-))

    Markowski
    VFR800Fi Nowy Sącz

  • 5. Data: 2011-08-29 14:50:29
    Temat: Odp: Rajd chlorowy 2005.
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Ja mam. Więc tak:
    1 miejsce: Oddech Grzybola
    2 miejsce: Japończyk Akihiro Sarin
    3 miejsce: Francuz Philipe de Iperyt
    4 miejsce: Niemiec Der Mustardische Gas

    Zdroofka Johnny ;-)

  • 6. Data: 2011-08-29 17:49:55
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Schpakoo!" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    >czy ma ktoś jeszcze zarchiwizowaną gdzieś tabelę wyników III Rajdu
    >Chlorowego?

    poszlo na prif

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 7. Data: 2011-08-29 18:59:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    > poszlo na prif

    buzar czyta z cichacza precle, swiat sie konczy :-)

    b.