  • 1. Data: 2011-08-27 18:33:19
    Temat: Na ile wystarczaja tylne klocki hamucowe
    Od: amos <g...@g...com>

    do codziennej normalnej miejskiej jazdy. Na przyklad w duzym Hornecie?
    Moto ma na liczniku ok 20 tkm i wlasnie wymontowalem klocki Nissin
    bliskie konca.

    Jest szansa, ze to jeszcze oryginaly?

    --
    zdrowka
    amos

  • 2. Data: 2011-08-27 18:45:11
    Temat: Re: Na ile wystarczaja tylne klocki hamucowe
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    amos pisze:
    > do codziennej normalnej miejskiej jazdy. Na przyklad w duzym Hornecie?
    > Moto ma na liczniku ok 20 tkm i wlasnie wymontowalem klocki Nissin
    > bliskie konca.
    >
    > Jest szansa, ze to jeszcze oryginaly?

    Szansa jest, a czy to ma jakieś znaczenie? Myślę, że jeżeli tylny zestaw
    wytrzymuje 10kkm to nie ma co się na niego obrażać.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-08-27 18:50:37
    Od: Marcin Gula <b...@b...brak>

    > Jest szansa, ze to jeszcze oryginaly?

    Szansa jest duża. Ja w swojej SV mam jeszcze oryginały z 2005r. a na
    liczniku przejechane 35 tys. km. Fakt że jeżdżę bardzo turystycznie a
    90% jazdy to hamowanie silnikiem i lekkie wspomaganie hamulcami.

  • 4. Data: 2011-08-27 19:11:04
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Sie, 20:45, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:
    > Szansa jest, a czy to ma jakieś znaczenie? Myślę, że jeżeli tylny zestaw
    > wytrzymuje 10kkm to nie ma co się na niego obrażać.

    Ma o tyle, ze chcialbym wiedziec na ile realny jest przebieg na
    liczniku.

    Jesli u innych wytrzymuja 50tkm, to moge sie domyslac, ze moto w
    rzeczywistosci ma 2x tyle (a to zle).
    Jesli 10tkm, wiosek, ze ktos mogl wymienic na oryginaly (to dla
    odmiany dobrze).

    Oczywiscie rozumiem, ze wiele zalezy od stylu jazdy.

    --
    amos

  • 5. Data: 2011-08-27 19:32:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    amos pisze:
    > Jesli u innych wytrzymuja 50tkm, to moge sie domyslac, ze moto w
    > rzeczywistosci ma 2x tyle (a to zle).

    50kkm to byłoby IMO strasznie dużo, zdziwiłbym się gdyby klocki tyle u
    mnie wytrzymały, ale ja jeżdżę prawie przez cały rok, czy to zima czy
    deszcz. Nawet nie bawię się w tym roku w mycie motocykla ( co parę dni
    deszcz i kałuże).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2011-08-27 20:02:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 27 Sie, 20:33, amos <g...@g...com> wrote:
    > do codziennej normalnej miejskiej jazdy. Na przyklad w duzym Hornecie?
    > Moto ma na liczniku ok 20 tkm i wlasnie wymontowalem klocki Nissin
    > bliskie konca.
    >
    > Jest szansa, ze to jeszcze oryginaly?

    Zależy od stylu jazdy więc nijak miarodajne jest ocenianie po tym
    przebiegu motocykla. Na ten przykład u mnie w ZZR 1200 wytrzymały 70
    kkm, ale ja tylnego używam naprawdę okazyjnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-08-27 20:11:34
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "amos"
    Jest szansa, ze to jeszcze oryginaly?

    Na 100% orginaly...przy umiejetnej jezdzie przod styka nawet na 15 kkm a tyl
    na 30-40 kkm.
    Pisze o nissinach stosowanych w Hondzie

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 8. Data: 2011-08-27 20:19:45
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.08.2011 amos <g...@g...com> napisał/a:

    > Ma o tyle, ze chcialbym wiedziec na ile realny jest przebieg na
    > liczniku.

    Tyle że to tylne klocki, czyli zależy od kierownika i motocykla.
    W jednym moim motocyklu przez ~25kkm tylnych nie zużyłem w ogóle.
    w drugim, przez 33kkm tylnych nie zużyłem w ogóle. W kolejnym
    klocków tylnych nie zużywam. No czasem tylko jak widzę już rdzę
    na tylnej tarczy, lub jak przód w wyjątkowo niesprzyjających warunkach
    puszcza, ale to kilka razy na sezon.
    Po co to piszę, jak dla mnie klocki są zupełnie nie miarodajne.
    Można zużyć w weekend, jak ktoś się uprze. Ktoś inny planując
    kilka sekund do przodu i oszczędzając, nie zużyje przez kilkadziesiąt
    kkm. Zwłaszcza że tyłu niektórzy prawie zupełnie nie używają.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2011-08-29 07:24:19
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Sie, 22:19, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Po co to piszę, jak dla mnie klocki są zupełnie nie miarodajne.

    Wiem wiem, ale zestawiajac statystyczne dane i biorac pod uwage stan
    kilku roznych elementow, ze sie tak wyraze "do kupy", mozna jakis tam
    obraz sobie stworzyc.

    --
    zdrowka
    amos