  • Data: 2019-12-25 13:55:32
    Temat: Re: Radyjko Jana Taratajcio.
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Wszystkie urzadzenia stosowane dzisiaj w fizykoterapi miały jakis śmieszny
    początek. Teraz wiadomo że wolno zmienne pola magnetyczne powodują szybsza
    regenerację tkanek zwłaszcza kości. Szybkie degraduja. Dlatego ultradźwięków uzywa
    się do rozbijania różnych dziobow i narosli na kościach. Rozbija się nimi kamienie
    nerkowe. Pole magnetyczne z magnesów ma działanie przeciwbólowe i powoduje lepsze
    ukrwienie tkanek. Zwykły tani laserek zabawka też będzie miał działanie lecznicze jak
    nim naświetlac bolące miejsca. Od zimna ludzie umierają a stosuje się krioterapie w
    formie zabiegu miejscowego ale i polegająca na wsadzeniu całego człowieka do
    pomieszczenia gdzie jest - 70 stopni Celsjusza. Oczywiscie można się nabijać z
    orgonowych odgromnikow czy odstraszaczy duchów. Jednak należy pamiętać że większość
    wynalazków powstała przez przypadek np. Teflon albo obrastajace koscia protezy z
    Tytanu. Ostatnio czym się interesowałem to witafon. Państwowa komisja wydała
    orzeczenie ze nie może go zarejestrować jako wyrobu medycznego bo pomimo tego że
    wszystkie wyniki obserwacji jakie przeprowadzono w Polsce w szpitalach i
    przychodniach wskazują że działa. To ze względów proceduralnych nie zarejestruja bo
    do rejestracji potrzebne są wyniki badań a nie obserwacji. Witafon zrobił jakis
    radziecki czy rosyjski inżynier nie mający nic wspólnego z medycyną. Jego żona miala
    po wypadku siniaki które nie chciały zniknąć. Wymyslil sobie że mikromasaż może
    pomóc. I pomógł.

    Jasne, ale gdzieś trzeba postawić granicę między geniuszem i oszołomem.

    Jak się okaże, że jakieś dziwne urządzenie faktycznie działa, i są na to
    przekonujące dowody, to przyjmę to za fakt (bo w fakty się nie wierzy,
    fakty się przyjmuje) i zacznę się zastanawiać, jak i dlaczego działa.

    Jeśli ktoś wierzy, że jego urządzenie odstrasza duchy, to gdzie są dowody
    po pierwsze na istnienie tych duchów a po drugie na to, że urządzenie
    faktycznie je odstrasza? Jeśli w rzeczywistości tego pana istnienie duchów
    jest oczywistością, to po prostu żyjemy w innej rzeczywistości i się nie
    dogadamy.

    Wiesz, są ludzie, którym sąsiedzi dmuchają, odkręcają zdalnie gaz, robią
    mieszkanie pod napięciem, po rurach gazowych leci prąd, itd. Nowoczesna
    technika. https://www.youtube.com/watch?v=_Tg6B9iqLDM