    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Date: Tue, 1 Aug 2023 21:01:49 +0200
    <u9peke$39bpc$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9phi7$17v42$1@dont-email.me>
    <u9pijv$39h2s$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9piun$17v42$5@dont-email.me>
    <u9pjjs$39i2v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9pk2t$39ijh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9pkv0$39jmr$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9qmsu$1er6j$2@dont-email.me>
    <u9qugr$1fldd$1@dont-email.me> <u9s2o7$3bm05$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9s4j5$1jr2o$1@dont-email.me> <u9s8ll$3brrh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9t6sa$1qtjg$1@dont-email.me> <ua097b$3glel$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ua0g60$28no2$1@dont-email.me>

    W dniu 28.07.2023 o 15:34, heby pisze:

    > PZT jest wbudowane w kamerach IP,

    Czyli ograniczone a w zasadzie brak wyjścia do sterowania.

    > Ale ja nie mam wszystkich typów kamer, po ch.. mi to? Przecięz
    > instalujac kamery IP podejmuje świadomą decyzję co chce.

    Tutaj nie istnieje "ale ja" . To rozmowa o możliwościach sprzętowych
    jednego pudełka.

    > Serwis masz u sąsiada?

    Door to door :]

    I masz tam wbudowane IVS i AI + POS, IOT,Detekcja twarzy, P2P itd?

    > Pytany o zalety rozwiązania profesjonalnego wymieniasz *wyłacznie* to
    > samo, co kazdy z nas ma w swoim terminalu.

    Bredzisz i nie podaję rozwiązania profesjonalnego, lecz standard dla
    każdego.

    > Po co? Już Ci pisałem, że dyski są tanie, a wymiana kodeka na "lepszy"
    > to tylko oszustwo w innym miejscu. Ja specjalnie zwiększyłem bitrate i
    > użyłem starszego kodeka, aby obraz zawierał minimalją ilość artefaktów.

    Albo nie rozumiesz, albo specjalnie unikasz. Generalnie chodzi o przesył
    danych/transmisję do smartfona. Chcesz napisać że podwójna ilość danych
    wyświetli się szybciej niż mniejsza ilość danych...w Karkonoszach?

    > A te wszystkie obiekty na 50 metrach wyraziły zgode na ich filmowanie?

    Skąd następna brednia? Wskaż w prawie, że muszę mieć zgodę na
    rejestrację obszaru publicznego.

    > Masz dziwaczne potrzeby, wiec i rozwiązania dziwaczne.
    >
    > U mnie 8k ogląda kawałek kostki odległy o 10m.
    >
    > To po co mi to 8k?

    Znów nie rozumiesz? Bo 8k pozwala zobaczyć szczegół z 50m a nie kostkę
    pod kamerą. Nie każdy ma z okna widok na kostkę :]

    > Do obserwacji parkingu nie trzeba 8k, tylko kamery w sensownym miejscu.
    Niestety, nie można ustawić prywatnej kamery na publicznym słupie.

    Ale można mieć dobrą kamerę do obserwacji miejsca publicznego.

    > Mnożysz problemy które wynikają z dziadowskiego monitoringu.

    Bredzisz nie mając pojęcia jak to wygląda w rzeczywistości.

    > U mnie niestety złodzieje chodzą obcy.

    Rozumiem, spotykają się po za Twoim obszarem i wybierają tego, który
    jeszcze tam nie był a później go wysyłają na jedną misję w życiu. Mądre :)

    > Jak już wsponiałem oświetlacze mam.

    Masz IR ja piszę o LED to zupełnie inna bajka ale jeśli dotąd nie
    zrozumiałeś, to odpuszczam :)

    > To nic nie daje.
    >
    > Pechowo tablice mają oślepiającą jasnośc dla normalnej kamery.
    >
    > Musi być HDR.

    Nie musi. Mogę Ci posłać obrazek z kamery doświetlonej LED/zimny/ciepły.

    Full color o 2 AM i widoczność 50m, lepiej jak w pochmurny dzień.

    > W zapisie masz placebo 5Mpx. Taka niestety rola enkodowania. Dlatego też
    > kamera 5Mpx nie musi ich mieć w sensie aptekarskim. I zazwyczaj nie ma.

    Nadal bezczelnie kłamiesz. Zapis jest Full 5Mpix a nie 5MpixM.

    Na dodatek, już Ci pisałem. W kamerach CVI nie ma kodowania do podglądu
    live/monitor. To leci bez kompresji więc jakość jest megalepsza niż z
    kodekiem o opóźnieniach tutaj nie piszę. Chodzi o jakość obrazu.

    > Rozdzielczość pudełkowa przeciętnej kamery do monitoringu FullHD jest
    > znacząco większa, niż wymnożenie rozmiaru w pixelach. Przykadowo pełno
    > jest kamer FullHD z przetowornikami ~4Mpx.

    Noi?

    > No ale żadnej nie wymieniłeś.

    Wymieniłem ale uznałeś, że nerdusiowi to niepotrzebne i próbowałeś
    napisać, że to wada. Ja nie pisałem o nerdusiu.

    > Czyli jest?
    >
    > No masz.
    >
    > A miało być tak unikatowo.
    >
    > A tutaj masz przepakowany mój złowm w inną obudwę i nazwane to
    > profesjonalnością.

    Gównem odpychanym czujką PIR. Zauważ, że nadal nie wskazałeś, w czym
    lepsza jest czujka PIR od pospolitego AI. Ja uważam, że gównem, choćby w
    sposobie detekcji bo oparta jest o ciepło a nie kształt i to ją u mnie
    definitywnie odrzuca. Z samych fake alarmów czy braku właściwych alarmów.

    > I tutaj dochodzimy do sedna:
    >
    > Twoje urządzenie jest lepsze tylko dla okreslonej grupy ludzi. Nazwijmy
    > ich z braku lepszego słowa: suwerenem.

    Przecież cały czas piszę, że to sprzęt "suwenerski" a i tak jest o wiele
    bardziej rozbudowany o możliwości, niż nerdowski terminal z czujką ciepła.

    > Oni faktycznie mogą być zadowoleni, że nic nie trzeba konfigurować.
    >
    > Ale jednocześnie, starasz się na siłe dorobić filozofię, że
    > *jednoczesnie* te gównorejestaratory z AI to jakaś unikatowość i
    > amatorski jest do dupy, a ten profesjonaly unikatowy.

    Bredzisz jak potłuczony. Cały czas się nabijam z czujki PIR, którą nie
    umiesz zastąpić czymś innym. Może Ci to pasuje ale dla mnie nie jest
    nawet protezą. Zupełnie inny rodzaj detekcji ale w 50% zbieżny. 50% to
    dla mnie zdecydowanie za mało.

    > Ale nie rób z siebie błazna, myśląc że jesteś cutting edge. To doskonale
    > znana od lat technologia, z masą implementacji i od groma open source
    > rozwiązań, z których filmy robiące monitoring czerpią garściami.

    Przecież to Ty robisz z siebie błazna, próbując udowodnić, że zwykła
    czujka PIR jest lepsza od najgorszego AI dostępnego w obecnych
    rejestratorach czy kamerach. Nic innego nie robisz od początku dyskusji,
    no może jeszcze to, że większa ilość danych wyświetla się Tobie
    szybciej, niż mniejsza ilość :D

    > Żeby wykrywać UFO, samochód DHL, deskorolki i myszy. W ogóle wykryć
    > cobądź, co uznam za istotne.

    Twoja czujka PIR coś takiego posiada? Rozróżni kota od psa czy nawet
    człowieka w grubym futrze?

    > Dam Ci przykład: kolega jest w projekcie, w którym wykrywają (na
    > linuxie, z akceleratorem Coral) towar na taśmie produkcyjnej.
    >
    > Gdybyś zobaczył cenę za system, to nazwałbyś to profesjonalną zabawką w
    > cenie powodującej atak kaszlu.

    Ja Ci dam przykład, że biorę udział w projektach dotyczących lotnisk i
    skanowania bagażu na obecność różności. O cenach się tutaj nie rozmawia.

    Zapytam: noi?

    > Ale czy możesz wykryć deskorolkę?

    Nie, nie mogę ale idąc tą drogą, mogę. Ty choćbyś stanął na głowie, to
    Twoja czujka PIR wiele nie wykryje.

    > One są wlaściwe do określonych odbiorców. Np. suwerena.
    >
    > Zakładasz błednie, że każdy to suweren, który zadowala się detekcją
    > samochodu.

    Nie, to po prostu ich interesuje w sensie powiadomień. Mogą jednak
    oglądać sobie inne sprawy ale chyba jednak nie rozumiesz "konkretnej
    detekcji"...w czynniku "człowiek".

    Zawsze możesz posadzić przed monitorem stróża i dać mu kartkę z
    zapisanymi rodzajami detekcji, żeby Ci przesyłał. Jakiś problem?

    > Ale to "badziewie", czyli HA mam już bezkosztowo. Bo używam w
    > zastosowaniach home automation i on JUŻ JEST.

    Ale Ty masz. Niewielu ma i nawet nie chce mieć. Chce mieć jedno małe
    pudełko i tyle.

    > Innymi słowy znowu stosujesz idityczną argumentację.

    Udowodniłem, że to Twoja argumentacja jest idiotyczna. Na dodatek
    odrzucasz egoistycznie to, co w sumie jest w pakiecie rejestratora i
    dostępne dla każdego, bez żadnej wiedzy i specjalistycznej konfiguracji
    sieci z gotowym P2P na każdym adresie IP i za każdym routerem. Twoja
    wiedza uwidoczniła się tylko w momencie dodania czujki PIR zamiast
    kupienia/rozbudowania o proste AI/IVS.

    Reszta w temacie to same brednie i próba odwracania kota ogonem.

    Powtórzę sentencję. Zastąpiłeś proste AI dostępne w prostych
    rejestratorach czujką PIR i uważasz się za GURU pomysłu czekając na
    Nobla :) i teraz próbujesz wyszydzać rozwój technologiczny, jako
    niepotrzebny i bezsensowny.

    EOT
    --
    LordBluzg(R)??