  • 1. Data: 2012-12-05 20:25:58
    Temat: Radio przez satelite-Cyfrowy Polsat-awaria?
    Od: ble <k...@t...nospam.pl>

    Witam.
    Od wczorajszego wieczoru wszystkie radia oprocz zetki przestaly dzialac
    na dekoderze cp-sagecom.
    Nie pomogl ani reset ani przywracanie ustawien fabrycznych.
    Zadzwonilem na infolinie, tam tez nie wiedzieli nic o ewentualnej
    awarii, pan z dzialu technicznego zalecil wymiane dekodera.
    20 minut po moim telefonie wszystkie radia zaczely dzialac.
    Mial ktos z Was cos takiego wczoraj/dzisiaj czy tylko moj dekoder
    zaczyna wariowac?Ewentualnie cp cos schrzanil i nie chca sie przyznac.
    KGN

  • 2. Data: 2012-12-05 21:15:21
    Temat: Re: Radio przez satelite-Cyfrowy Polsat-awaria?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.12.2012 20:25, ble pisze:
> [...]
    > Mial ktos z Was cos takiego wczoraj/dzisiaj czy tylko moj dekoder
    > zaczyna wariowac?Ewentualnie cp cos schrzanil i nie chca sie przyznac.

    Napisz proszę jaki masz dokładnie ten dekoder i jak często musisz coś
    tam resetować, przywracać

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-12-05 21:34:55
    Od: ble <k...@t...nospam.pl>

    W dniu 05/12/2012 20:15, ToMasz pisze:

    > Napisz proszę jaki masz dokładnie ten dekoder i jak często musisz coś
    > tam resetować, przywracać
    >
    > ToMasz
    Dekoder to sagecom es-88 czy jakos podobnie, HD, z twardym dyskiem.
    Nie wiesza sie czesto, Czasami jak go wylacze calkowicie na noc to
    potem pomaga mu twardy reset ale nie jest powiedziane ze by sie sam nie
    uruchomil, moze mi sie nie chce czekac zbyt dlugo
    KGN