  • 1. Data: 2012-12-04 09:08:26
    Temat: Polsat - teletekst sam się uruchamia na konkretnej stronie
    Od: z <z...@u...pl>

    TNK Smart HD tuner Ariva 210 Combo
    Od kilku dni na kanale Polsat HD z Hotbirda sama uruchamia się
    telegazeta na str. 754 z zawartością nie koniecznie przeznaczoną dla
    dzieci. :-)
    Czy to jest jakaś forma wrednego spamu czy mam coś skopane?
    Sprawdziłem pilot, przekopałem ustawienia i nic. Po kilkunastu sekundach
    ciągle się pojawia i nie można wyłączyć.
    Naciśnięcie przycisku teletext uruchamia normalną stronę 100 a po
    wyjściu znowu 754