  • 1. Data: 2012-12-03 10:39:10
    Temat: Wypowiedzenie (n) - jedno pytanie
    Od: "Art" <a...@w...pl>

    Witam grupowiczów

    Od rana przeglądam sieć w poszukiwaniu jasnej odpowiedzi na moje pytania a
    brzmią one tak:

    Czy wypowiedzenie umowy (n) mogę zanieść osobiście do autoryzowanego punktu
    w którym ją podpisywałem i zostanie ona przyjęta od ręki bez marudzenia?
    Czy dystrybutor ma obowiązek odebrania ode mnie tego dokumentu i
    dostarczenie go w moim imieniu do centrali, czy też nie mam wyjścia i muszę
    takie pismo wysłać listem poleconym do ITI na adres w Krakowie?

    Umowa podpisana w lutym br. na czas określony i nie mam zamiaru jej
    przedłużać, a że różnie ludzie piszą na temat okresu wypowiedzenia 1 czy 3
    miesiące to chcę mieć pewność żeby mi nie dołożyli umowy na czas
    nieokreślony.

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2012-12-03 11:43:05
    Temat: Re: Wypowiedzenie (n) - jedno pytanie
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-03 10:39:10 +0100, "Art" <a...@w...pl> said:

    > Witam grupowiczów
    >
    > Od rana przeglądam sieć w poszukiwaniu jasnej odpowiedzi na moje pytania

    Sieć? A po co?

    > Czy wypowiedzenie umowy (n) mogę zanieść osobiście do autoryzowanego
    > punktu w którym ją podpisywałem

    Możesz.

    > i zostanie ona przyjęta od ręki bez marudzenia?

    A skąd mamy wiedzieć kto tam pracuje i jakim humor?

    > Czy dystrybutor ma obowiązek odebrania ode mnie tego dokumentu i
    > dostarczenie go w moim imieniu do centrali, czy też nie mam wyjścia i
    > muszę takie pismo wysłać listem poleconym do ITI na adres w Krakowie?

    A co masz w umowie?
    Bo to ona obowiązuje, a nie to, co ludzie piszą w sieci.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-12-03 11:44:40
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]

    > przedłużać, a że różnie ludzie piszą na temat okresu wypowiedzenia 1 czy 3
    > miesiące to chcę mieć pewność żeby mi nie dołożyli umowy na czas

    możesz zanieść osobiście ,lepiej trzymaj się wersji 3-mce

    ja złożyłem wypowiedzenie listem poleconym i wszystko poszło bez problemu i
    z dniem 1.12.2012 wyłączyli mi uprawnienia na karcie ,mam 14 dni żeby oddać
    sprzęt ale nie mogę znaleźć w mojej okolicy autoryzowanego punktu n-ki
    może ktoś wie gdzie najbliżej znajdę taki punkt w Warszawie okolice
    Mokotów,Wilanów lub Ursynów
    to co wywala mi google to są punkty autoryzowane ale telefony są albo
    nieaktualne albo nikt nie odbiera :(

    Arek.

  • 4. Data: 2012-12-03 12:32:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-12-03 10:39, Art pisze:
> [...]
    > dokumentu i dostarczenie go w moim imieniu do centrali, czy też nie mam
    > wyjścia i muszę takie pismo wysłać listem poleconym do ITI na adres w

    w punkcie jest szybciej. składasz a oni wysyłają fax do centrali.
    poza tym przybija pieczątkę z datą otrzymania

> [...]
    > przedłużać, a że różnie ludzie piszą na temat okresu wypowiedzenia 1 czy
    > 3 miesiące to chcę mieć pewność żeby mi nie dołożyli umowy na czas

    jak zawarłeś umowę telefonicznie bądź przez net to masz 1 miesiąc
    wypowiedzenia, w pozostałych 3, chyba że umowa stanowi inaczej

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-12-03 13:04:43
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2012-12-03 12:32, pawell32 pisze:

    > w punkcie jest szybciej. składasz a oni wysyłają fax do centrali.
    > poza tym przybija pieczątkę z datą otrzymania

    No właśnie nie może. W punkcie nie przyjmą własnoręcznie napisanego
    wypowiedzenia. Wypowiedzenie w formie pisma można wysłać poleconym na
    adres w Krakowie. W punktach mają taką formatkę do wypełnienia przez
    internet. Nie trzeba przynosić żadnego pisma. Robi się to na miejscu w
    punkcie.

  • 6. Data: 2012-12-03 13:52:59
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 03.12.2012 10:39, Art pisze:

    > Czy wypowiedzenie umowy (n) mogę zanieść osobiście do autoryzowanego
    > punktu w którym ją podpisywałem i zostanie ona przyjęta od ręki bez
    > marudzenia?
    Z zeszłego piątku:
    Kiedyś autoryzowane były salony play, teraz pozostają punkty w
    supermarketach. mają swoje formularze, więc Twojego pisma nie przyjmą.
    Tak więc pozostaje wypisanie na poczekaniu, albo to co masz poleconym

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-12-04 14:20:37
    Od: Trybun <r...@y...com>

> [...]
    > przedłużać, a że różnie ludzie piszą na temat okresu wypowiedzenia 1
    > czy 3 miesiące to chcę mieć pewność żeby mi nie dołożyli umowy na

    Witam

    Możesz zanieść swoje do punktu sprzedaży, sprzedawca mimo tego i tak
    wyśle swój formularz rezygnacji, i na takiej kopii dostaniesz
    potwierdzenie złożenia wypowiedzenia. Oczywiście nie musisz zanosić
    swojego wypowiedzenia. Ja zaniosłem swoje a sprzedawca dołączył je do
    tego swojego formularza. Problemem może być tyklo to że w nie każdym
    punkcie chcą się tym zajmować - niby mają obowiązek, ale nie chcą i nie
    ma siły żeby ich do tego zmusić. Tak było w moim wypadku - dopiero w
    trzecim z kolei punkcie udało się wypowiedzenie wysłać.

    O ile nie ma w niej jakiegoś zakamuflowanego kruczka to okres
    wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.

  • 8. Data: 2012-12-06 21:19:04
    Od: "Art" <a...@w...pl>

    Witam ponownie

    Zrobiłem jak pisaliście: zaniosłem do punktu w którym zawierałem umowę, bez
    pytania o powody pracownik ze strony ICA
    pobrał plik wypowiedzenia, wydrukował 2 kopie, dał do podpisania przystawił
    pieczęć serwisu i tyle. Kazał tylko zachować dokument i po okresie
    wypowiedzenia 1 miesiąca mam czas 14 dni na oddanie sprzętu. Uprzedził mnie
    tylko że będą nękać telefonami, ale to normalne z ich strony gdy ktoś
    rezygnuje ;)

    To tyle, dziękuje za pomoc.