  • 1. Data: 2012-12-08 19:42:10
    Temat: Nagrywanie z tunera DVB-S
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Może ktoś wie jak wygląda sprawa nagrywania poprzez USB (PVR) z
    wbudowanego w telewizor tunera DVB-S? Chodzi o to czy takie nagrywanie
    można zaprogramować?

  • 2. Data: 2012-12-08 20:32:54
    Temat: Re: Nagrywanie z tunera DVB-S
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:
    > Może ktoś wie jak wygląda sprawa nagrywania poprzez USB (PVR) z
    > wbudowanego w telewizor tunera DVB-S? Chodzi o to czy takie nagrywanie
    > można zaprogramować?

    Technicznie nie widzę przeszkód, ale mogą istnieć jakieś ograniczenia w
    sofcie. Albo nawet jeśli teoretycznie ich nie ma, to i tak nie zawsze
    działa tak jak byśmy tego oczekiwali ;-)

  • 3. Data: 2012-12-08 20:52:51
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-08 20:32, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Technicznie nie widzę przeszkód, ale mogą istnieć jakieś ograniczenia
    > w sofcie. Albo nawet jeśli teoretycznie ich nie ma, to i tak nie
    > zawsze działa tak jak byśmy tego oczekiwali ;-)

    No właśnie. I jakby to miało działać - programowanie nagrania wg EPG,
    czy jakoś inaczej? Sprzedawca nie potrafi na to odpowiedzieć..

  • 4. Data: 2012-12-09 03:01:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > No właśnie. I jakby to miało działać - programowanie nagrania wg EPG, czy
    > jakoś inaczej? Sprzedawca nie potrafi na to odpowiedzieć..

    Generalnie wg EPG, chociaż są też mozliwe ustawienie kanał/od/do.
    Tyle że w dzisiejszych czasach praktycznie wszystkie nagrania takimi
    metodami są kodowane ;-(

  • 5. Data: 2012-12-09 06:27:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > Tyle że w dzisiejszych czasach praktycznie wszystkie nagrania takimi
    > metodami są kodowane ;-(

    To chyba zależy od kanału z którego nagrywasz. Przypuszczam, że sam TV
    nie wprowadza dodatkowego kodowania. Chyba, że zapisuje w jakimś
    egzotycznym formacie pliku.

  • 6. Data: 2012-12-09 08:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ka17fv$h7u$...@p...pl...

    > To chyba zależy od kanału z którego nagrywasz.

    Raczej od TV.
    Manta nie koduje przy zapisie z tunera dvb-t, ale to chyba jedyny taki
    przypadek jaki spotkałem.

  • 7. Data: 2012-12-09 14:40:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Raczej od TV.
    > Manta nie koduje przy zapisie z tunera dvb-t, ale to chyba jedyny taki

    Większość tunerów DVB-T, z jakimi miałem ostatnio do czynienia, nie koduje
    nagrań na USB. Wszystkie telewizory z opcją nagrywania jakie macałem,
    kodują. Gorzej, tworzą własny filesystem, niedostępny z innych urządzeń.

    Oczywiście wiem, że nie jestem reprezentacyjny ;-) I że nie przetestowałem
    wszystkich urządzeń.

  • 8. Data: 2012-12-09 14:44:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-09 03:01, Maciej Bebenek pisze:

    > Generalnie wg EPG, chociaż są też mozliwe ustawienie kanał/od/do.
    > Tyle że w dzisiejszych czasach praktycznie wszystkie nagrania takimi
    > metodami są kodowane ;-(

    Ogólnie przekaz z satelity jest kodowany dla kopiowania? Na stacjonarnej
    nagrywarce nagrywanie nie sprawia żadnych problemów. Z tym że przekaz
    idzie przez dekoder TV "N"..

  • 9. Data: 2012-12-09 15:53:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:50c494c1$...@n...home.net.pl...

    > Większość tunerów DVB-T, z jakimi miałem ostatnio do czynienia, nie koduje
    > nagrań na USB.

    Takich od opów też?

    >Wszystkie telewizory z opcją nagrywania jakie macałem,
    > kodują.

    I o tym mówiłem - Manta tego nie robi, jej plus.
    Dysk formatuje na normalny format, z jednym dodatkowym katalogiem.

  • 10. Data: 2012-12-09 16:36:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Takich od opów też?

    Kto, oprócz CP (aktualnie BEZ możliwości nagrywania) oferuje operatorskie
    wersje DVB-T?