    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Radeon HD 5750 i 3 monitory
    Date: Sun, 13 Oct 2013 01:14:36 +0200
    Sender: p...@g...com

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 00:36:47 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Dla świętego spokoju kupiłem nową płytę pod Intela z procesorem i4-4130.
    > Płyta ma 3 wyjścia. Razem mam więc siedem wyjść wideo (3x DVI, 2x HDMI,
    > DP, VGA)! I co? I ciągle nie mogę zrobić konfiguracji 2x DVI + HDMI.
    >
    > Pomimo tego, że instrukcja płyty twierdzi, że da się to jakoś wspólnie
    > pogodzić - mi się nie udaje. Wygląda na to, że karta siedząca w PCI-E
    > jakoś blokuje tego cholernego Intela.
    >
    > Co do Twojego przypadku: AMD pisze, że ma jakąś dostawkę do wyjścia DP,
    > która pozwala generować sygnał nawet na 4 monitorach (z jednego wyjścia
> [...]

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem. :D Generowanie
    sygnału, to jedno. Pytanie czy będzie to powielenie jednego sygnału, czy
    obsługa rzeczywiście czterech niezależnych obrazów?

    Co do współdzielenia obsługi grafiki z procesora plus dodatkowej - tutaj się
    już nie mam jak wypowiedzieć. Nie sprawdzałem, nie testowałem, po prostu nie
    wiem.

    Testowane swego czasu - dwie karty graficzne (nie było potrzebne żadne SLI
    czy CrossFire - po prostu obraz na 4 monitorach) w osobnych slotach i
    działało. Zachciało mi się robić to na jednej karcie i dynamizatory
    wypowiedzi mi z ust często idą.

    [ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you ]
    [ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you. ]
    [ (James McCord "The Island") ]