    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Radar na czerwono
    Date: Fri, 24 Feb 2012 16:52:07 +0000 (UTC)

    T. <k...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:ji7pes$a4u$1@inews.gazeta.pl...

    > zjaśnić

    > ZDM ma chyb klientów w d... Napisałem do nich kiedyś list w sprawie 3
    > miejsc, gdzie źle są znaki ustawione i ani poprawy, ani odpowiedzi.
    > Następnym razem pójdę osobiście i poproszę o nazwisko osoby przyjmującej
    > takie zgłoszenie. Może to podziała...
    > T.

    Od dupy strony podszedłeś. Trzeba wysłać pismo poleconym albo zanieść i na
    książkę dać. Jak nie odpowiedzą w urzędowym terminie to do sądu
    administracyjnego ich podać. Nawet jak by w międzyczasie poprawili to będą się
    tłumaczyli nie z tego że czegoś nie zrobili tylko że Cie olali ciepłym moczem.
    Z urzędnikami tylko tak można walczyć i tylko da się ich pokonać tą metodą.
    Jak by dostawali dziennie 5 pism o złym oznakowaniu to po pół roku żaden by
    nie zaryzykował błędu wynikającego z lenistwa. Inna sprawa że jak nie wiedzą
    że coś jest źle albo dobrze tylko mało praktycznie i można by lepiej, bo nikt
    o tym do nich nie pisze. To jak mają cokolwiek poprawić?