-
Data: 2012-02-24 14:57:29
Temat: Re: Radar na czerwono
Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]KrisPolska <n...@w...pl> napisał(a):
> http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,nowy-fotor
adar-juz-dziala,36289.html
>
> Potrafi zmierzyć prędkość czterech pojazdów na raz i sprawdzić, czy nie
> wjechały na skrzyżowanie na czerwonym świetle. Nowoczesny fotoradar na
> skrzyżowaniu ul. Sobieskiego i al. Witosa robi zdjęcia kierowcom łamiącym
> przepisy. Wcześniej pracował na potrzeby testów, teraz na podstawie zdjęć
> wystawiane są mandaty.
>
> w konc dobiora sie do dupy....
> znam miejsce gdzie przy kazdej zmianie na czerwone zawsze jest jeden klient
> na 5minut
> w 80% sa to kobiety
>
Nie ma co ukrywać. Potrzebne są takie rozwiązania. Jeśli je wprowadzają to my
kierowcy powinniśmy wspólnie wystąpić o jeszcze jedno rozwiązanie. Znane od
dawna a w Polsce nie stosowane. To zielona linia. Pamiętam przed trzydziestu
laty było takie coś na kawałku ulicy Żeromskiego w Łodzi. To zwyczajnie
działało. Na odcinku kilku kilometrów jak się jechało z prędkością jaką
wyświetlał znak informacyjny to nie było siana żeby nie przejechać tego
odcinka z zatrzymywaniem się na światłach. W Łodzi na większości ulic taki
system można wprowadzić od ręki. Bardzo by usprawnił ruch i spowodował
poprawienie bezpieczeństwa. Jak by 70% kierowców jechało z prędkosciami takimi
że na 100% będą mieli cały czas zielone. To nawet jak by ktoś chciał
pokozaczyć to by był skutecznie zablokowany przez innych. W tej chwili średnia
prędkość w centrum Łodzi to niecałe 20/h. Jak by ją udało się podnieść zieloną
linia do dwudziestu pięciu to było by warto to zrobić.Może słuszne by było
żądanie od tych co decydują o drogach jak najszybsze wprowadzenia zielonych
linii tam gdzie jest to możliwe. Raptem to trzeba zsynchronizować
sygnalizatory. Jeżdżę z reguły tymi samymi ulicami. Na jednej od mniej więcej
11 do 13 sygnalizatory same się synchronizują. Wystarczy jechać czterdzieści
żeby zawsze mieć zielone. Kiedyś z ciekawości zmierzyłem czas przejazdu. Jak
się same synchronizują to przejechanie tego odcinka trwa niecałe 4 minuty przy
wcale nie małym ruchu. Jak są całkowicie rozsynchronizowane, co przypada na
godziny szczytu to i piętnaście do dwudziestu minut. Jak by na takich ulicach
wychodziło że optymalną prędkością było by 30 to po kilku dniach od
uruchomienia nie było by takich co by czterdzieści jechali.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.12 15:22 Sebastian Kaliszewski
- 24.02.12 15:01 T.
- 24.02.12 15:09 Myjk
- 24.02.12 15:10 yabba
- 24.02.12 15:17 Myjk
- 24.02.12 15:38 to
- 24.02.12 15:40 to
- 24.02.12 15:56 Tomasz Pyra
- 24.02.12 16:45 J.F
- 24.02.12 17:23 kogutek
- 24.02.12 17:44 Artur Maśląg
- 24.02.12 17:52 kogutek
- 24.02.12 18:04 Marek Dyjor
- 24.02.12 18:08 Marek Dyjor
- 24.02.12 18:12 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS