    From: Vza Vizenza <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: RYSIK czy niezbedny do Windows Mobile?
    Date: Fri, 2 Mar 2012 10:34:59 -0800 (PST)

    On Mar 2, 4:57 pm, ToMasz <t...@n...gazeta.pl> wrote:
    > To co oferuje system jest tak duże że spokojnie trafisz palcem. JA w WM
    > byłem maniakalnym użytkownikiem Totalcommanderra. w Androidzie, mimo
    > wiekszego ekranu nie używam filemanagrerów, bo w landscape mam 5 rzędów.
    > to za mało żeby _coś_ zrobić.

    Jejku, to chyba POWAZNA wada Androidowych fonow - jak to mozna nie moc
    uzywac menadzerow plikow?

    > moim zdaniem nie. tzn klawiszowiec typu slider byłby doby. i w WM i A
    > znajdziesz doskonałe darmowe słowniki

    Czyli jak na razie Twoje argumenty popieraja slider z WM...

    > omnia i i780 to bardzo podobne telefony. różnią się klawiaturą, ekranem
    > i wyjściem na TV -

    Jak to, na czym polega to wyjscie na tv, przez bluetooth?
    Przy okazji, Desire tez to ma?

    > potrzebujesz ekranu do internetu

    ZDECYDOWANIE!

    > polecam androida a biorąc pod uwagę słownik - androida z klawiaturą.

    aha, czyli jednak dokladnie odwrotnie ;)
    tylko co z tym menadzerem plikow w Androidzie?

    > -----
    > subiektywnie
    > Omni bym nie kupował. ni pies ni wydra. i780 (ostatnio jak patrzyłem

    aha, czyli Omnia jest be bo ma slaba baterie, w porownaniu z i780 wiec
    dlatego jesli WM to polecasz TYLKO i780, czy tak? Jedyny problem to
    przegladanie internetu w i780, tak?

    > Omnia zaoferować może jedynie większy ekran i wyjście tv, ale dalej 400
    > punktów to kiszka, trzeba strone www prze-formatować albo suwać, a na WM
    > to suwanie to masakra.

    tak, a dlaczego z tym przesuwaniem?

    > W takim desire z za 700zł wszystko to do czego dążysz zrobisz jak na
    > malutkim, wolniutkim laptopiku. stronkę powiększysz, poczekasz,
    > klikniesz zmniejszysz. jak kliknąłeś w nie to co trzeba, zaklniesz,
    > cofniesz i od początku, tak skokami 5-8 sekund.

    tak, teraz tez sie sklaniam w kierunku zakupu jakiegos Desire - a czy
    nie ma tanszych z Androidem?
    i jak to w ogole jest, dlacze nie polecacie Gio, przeciez wedlug
    wszystkich wykazow jego bateria trzyma dwukrotnie dluzej nic w
    Desire!

    Tak - tylko znowu: CO Z TYM MENADZEREM PLIKOW! Jak sobie radzicie bez
    mozliwosci zapanowania nad systemem plikow?!

    > Czy w WM czy w A baza słownikowa jest ta sama i mogę ją spokojnie
    > określić jako doskonała. Po instalacji i konfiguracji (sprawa niestety
    > nie trywialna) wygląda to tak: po wpisaniu "pies" wyświetla Ci się
    > słownik pol-ang pies - dog i 10 linijek przykładów. potem pol-amer i to
    > samo w 16 kombinacjach z wyjaśnieniem (np) co to pies ci mordę lizał.
    > potem inne zdefiniowane języki, następnie pies w słowniku języka
    > polskiego, encyklopedii, wyrazów bliskoznacznych....

    OK, ale czy nie ma jakis rasowych slownikow typu OXFORD, Collins,
    Webster (z wyczerpujacymi informacjami dla jezykoznawcow)?
    Pod WM jest np. SlovoEd itp...