  • Data: 2012-03-04 12:01:39
    Temat: Re: RYSIK czy niezbedny do Windows Mobile?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2012 22:46, Vza Vizenza pisze:

    > a i900 spelnia Twoim zdaniem? szczegolnie przy korzystaniu z tej
    > myszki?
    _moim zdaniem_ nie. JAk już wcześniej pisałem, Omnia do internetu za
    słaba, brak zalet i780, myszka optyczna działa marnie. (ten senseor jest
    "wpadnięty" przez co zmiejsza się kontatk z palcem i traci płynność
    działania i precyzja.

    > Ijeszcze chce zapytac o system Bada? Tutaj caly czas rozmawiamy tylko
    Ja mam o Badzie jak najgorszą opinie. Bada kumpla (samsung wave jakiś
    tnai slider) nie odtwarza filmów (wielu znich) nie wyświetla prawidłowo
    stron. Koledzy z tej grupy nie potwierdzają tych problemów, więc może to
    wina użytkownika? Tak czy siak, Automapy niema i raczej nie będzie,
    słowniki - nie wiem, serwer ftp? jakieś nawigacje z OSM albo UMP?
    Chciałbym Ci jakoś pomóc, ale nie wiem jak. Może wypisz tu parę stron
    www - jakie najczęsciej odwiedzasz, spróbuje je otworzyć na
    omni/i780/desireZ i pokaże Ci jak wyglądają.
    ToMasz