  • Data: 2012-03-02 19:52:49
    Temat: Re: RYSIK czy niezbedny do Windows Mobile?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak - tylko znowu: CO Z TYM MENADZEREM PLIKOW! Jak sobie radzicie bez
    > mozliwosci zapanowania nad systemem plikow?!

    > OK, ale czy nie ma jakis rasowych slownikow typu OXFORD, Collins,
    > Webster (z wyczerpujacymi informacjami dla jezykoznawcow)?
    > Pod WM jest np. SlovoEd itp...

    Jest sporo managerow plikow i nie jest tak zle zeby nie dalo sie z nich
    korzystac. Prawde powiedziawszy podczas korzystaniania np z ES File
    Explorer nie czulem, ze korzystam z gorszego narzedzia. A ze faktycznie
    mniej na ekranie (u mnie 7 pozycji jako lista lub 12 ikon) - fakt, ale
    spokojnie da sie dzialac. Patrzac z drugiej strony: na urzadzeniu z
    rysikiem musisz wyjac stylus i dosc uwaznie nim operowac podczas
    zaznaczania malych elementow. Tutaj nie ma tego problemu, w dodatku
    robisz to jedna reka. Poza tym czy naprawde tak czesto korzystasz
    z managera plikow na obecnym urzadzeniu przenosnym?
    Co do slownikow, podstawowy dla wiekszosci osob to ColorDict z bazami
    danych. Drugi, juz tylko jezykowy korzystajacy z Collinsa (ANG) i
    Langenscheidta (NIEM) to aKupidyn (dostepny w markecie). Gdyby autor
    dodal jeszcze mozliwosc korzystania z wymowy to bylaby juz pelnia szczescia.