    From: Vza Vizenza <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: RYSIK czy niezbedny do Windows Mobile?
    Date: Thu, 1 Mar 2012 15:03:15 -0800 (PST)

    ok, jeszcze takie pytanie: czy jesli mam aplikacje na WM to bez
    znaczenia na ktora konkretnie platforme sprzetowa? To znaczy czy
    bedzie chodzic tak samo na Qualcom, Omap czy Marvell? Po prostu mam
    juz zestaw ulubionych aplikacji dotad intensywnie uzywanych na
    klawiszowcu z WM 6, chce teraz to samo miec na Omni lub Diamond, czy
    da sie?