  • 21. Data: 2013-09-01 18:43:32
    Temat: Re: RX100
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > Może i nie powalają, ale nie ma nic lepszego. Dla mnie sam fakt, że mogę
    > ustawić 3200 i zrobić przy tym zdjęcie z jednej ręki kompaktem jest
    > powalający. I nic lepszego w tym momencie i tak nie ma. Jeszcze parę lat
    > temu taka jakość to była górna półka APSC.

    No i jeszcze raz zwracam uwagę, że to nie jest alternatywa lustrzanki jak
    u4/3, tylko uzupełnienie.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 22. Data: 2013-09-01 19:13:55
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 01.09.2013, o godzinie 18.30.50, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mateusz
    Ludwin napisał(a):

    > Po co w ogóle rozmawiacie z Dyjorem? Przecież to zawsze był troll, w dodatku
    > dość tępawy.

    Oj zna się na paru rzeczach.
    A najwyraźniej coś do Ciebie ma. Zdjęcia jak zdjęcia i pokazały co miały
    pokazać - wcale o kunszt artystyczny nie chodziło. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 23. Data: 2013-09-01 20:00:04
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > BTW - zanim jeszcze napiszesz do DPR, że mają złą kompozycję sceny testowej
    > - czy to są twoje zdjęcia, czy jakiegoś innego Dyjora?
    > http://www.dyjor.com/inne/landscape/index.php
    >
    > Tak tylko pytam, bardzo ładne sample, tylko pisz jaki aparat testujesz, bo
    > bez tego zdjęcia są nieprzydatne. I wrzuć potem kilka normalnych dla
    > porównania.

    :))))))

  • 24. Data: 2013-09-01 22:40:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Oj zna się na paru rzeczach.
    > A najwyraźniej coś do Ciebie ma.

    ot, nie lubię trolli ;-)

    a kolega ML to troll co sie zowie. ;-)

    a tak w temacie...

    skoro facet pisze ze zrobił 20GB zdjęć to sądziłem że pokaże jakieś naprawdę
    dobre zdjęcia...
    bo to co pokazał to takie typowe testówki... chyba że on te 20GB zrobił
    testówek... :)

    OK pokazują coś na temat tego kompaktu tego sie przyczepić nie można... ale
    to jest grupa fotograficzna i wypada coś więcej niż testówki pokazać,
    przynajmniej kiedyś wypadało, ale być może zbyt wielie wymagam w
    dzisiejszych czasach. ;-)

  • 25. Data: 2013-09-02 00:47:13
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

> [...]
    > dobre zdjęcia...
    > bo to co pokazał to takie typowe testówki... chyba że on te 20GB zrobił

    Na dobrych zdjęciach nie ma szumu, albo są w kolekcji prywatnej.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 26. Data: 2013-09-02 11:56:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
> [...]
    >testówki pokazać, przynajmniej kiedyś wypadało, ale być może zbyt
    >wielie wymagam w dzisiejszych czasach. ;-)

    Ale kolega chwalil nie sie, tylko aparat.
    Wiec pokazal zdjecia adekwatne do aparatu.

    A reszta ... wiadomo, od fotografa zalezy.

    Zreszta ... dalby kolega piekne artystyczne zdjecie, a potem by sie
    okazalo ze ten aparat zawsze takie piekne artystyczne ziarno robi :-)

    J.

  • 27. Data: 2013-09-02 11:59:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał w wiadomości
    Rzecze J.F.:

> [...]
    >lat
    >temu taka jakość to była górna półka APSC.

    Byc moze, nie probowalem, to sie klocic nie bede.

    >To wszystko wina oglądania w 1:1...

    w 1:3,4854 czy ile tam komu wychodzi na jego monitorze jest jeszcze
    gorzej :-)

    >Stąd szumy i rozmyte (mdłe to może wina
    >obróbki). Pełne 20Mpix da się wycisnąć tylko w sprzyjających
    >warunkach, tak
    >normalnie powinno się go traktować jak aparat z 10Mpix. Wtedy jest
    >sens
    >porównywania z konkurencją.

    To przekonwertuj na 10M i sie pochwal jeszcze raz.

    J.

  • 28. Data: 2013-09-07 11:29:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]

    "U mnie" jest lepiej, przynajmniej jeśli chodzi o szumy i ostrość (co
    jest raczej naturalne). Dlaczego miałoby być gorzej?

    Jakiś (naprawdę) kiepski algorytm skalowania w dół w przeglądarce?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 29. Data: 2013-09-30 13:24:47
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    http://amzn.to/1aE5apm

    Przypominam, że do polski przesyłka za free

    rw

  • 30. Data: 2013-10-02 07:22:49
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2013-09-30 13:24, Rafał Wiśniewski wrote:
    > http://amzn.to/1aE5apm
    >
    > Przypominam, że do polski przesyłka za free
    >

    > rw
    i dziś od 13 znowu będzie oferta na brytyjskim amazonie
    rw