  • 11. Data: 2013-08-30 08:01:40
    Temat: Re: RX100
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-29 23:50, Marek Dyjor wrote:
> [...]
    c1f1_o.jpg
    0798_o.jpg
    e2cb_o.jpg
    65a5_o.jpg
    78f5_o.jpg
    ec90_o.jpg
    e4c4_o.jpg
    141b_o.jpg

    > no to teraz tylko kupić jakieś książki o fotografii i za jakis czas być
    > może bedziesz miał zdjecia które będzie sens pokazywać ;-)

    Sugerujesz, że z fotkami coś jest nie teges?
    Jakieś konkrety podasz?

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 12. Data: 2013-08-30 12:47:24
    Od: Mateusz Ludwin <m...@g...com>

    On Thursday, 29 August 2013 23:50:07 UTC+2, Marek Dyjor wrote:

    > no to teraz tylko kupić jakieś książki o fotografii i za jakis czas być może
    >
    > bedziesz miał zdjecia które będzie sens pokazywać ;-)

    Co?
    --
    Mateusz Ludwin

  • 13. Data: 2013-08-31 23:50:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
> [...]
    >>> http://farm6.staticflickr.com/5467/9624587190_e8f333
    141b_o.jpg

    > Sugerujesz, że z fotkami coś jest nie teges?

    a co te zdjęcia w sumie pokazują?

    czemu służą?

  • 14. Data: 2013-09-01 10:20:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-31 23:50, Marek Dyjor wrote:
    > a co te zdjęcia w sumie pokazują?

    Wiesz... kompletnemu laikowi pokazują niewiele ale każdy,
    kto ma jakąkolwiek wiedzę foto zamiast pytać sam sobie odczyta
    coś z każdej z przykładowych fotek.

  • 15. Data: 2013-09-01 17:48:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Wiesz... kompletnemu laikowi pokazują niewiele ale każdy,
    > kto ma jakąkolwiek wiedzę foto zamiast pytać sam sobie odczyta
    > coś z każdej z przykładowych fotek.

    znaczy facet zrobił 20GB takich gniotów?

  • 16. Data: 2013-09-01 18:18:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-01 17:48, Marek Dyjor wrote:

    > znaczy facet zrobił 20GB takich gniotów?

    A prosil go ktos o najlepsze fotki?
    Dyskusja dotyczyla raczej mozliwosci aparatu, prawda?

  • 17. Data: 2013-09-01 18:28:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Sep 2013 17:48:59 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > znaczy facet zrobił 20GB takich gniotów?

    A musza cos pokazywac ?
    Gnioty ... kasuje sie szybciej niz oglada :-)

    Te w ciemnych warunkach - mnie jakos nie powalaja, moze jakby porownac
    z jaka lustrzanka to by wyszlo ze aparat dobry, ale poki co nie ma sie
    co podniecac.

    Za to te z lasu ... aparat powinien sie wstydzic.
    Rozmyte, szumy, mdle jakies ... fakt ze nieumietnie zrobione, pod
    swiatlo.

    J.

  • 18. Data: 2013-09-01 18:30:50
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze atm:

    > A prosil go ktos o najlepsze fotki?

    Po co w ogóle rozmawiacie z Dyjorem? Przecież to zawsze był troll, w dodatku
    dość tępawy.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 19. Data: 2013-09-01 18:35:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze J.F.:

    > Te w ciemnych warunkach - mnie jakos nie powalaja, moze jakby porownac
    > z jaka lustrzanka to by wyszlo ze aparat dobry, ale poki co nie ma sie
    > co podniecac.

    Może i nie powalają, ale nie ma nic lepszego. Dla mnie sam fakt, że mogę
    ustawić 3200 i zrobić przy tym zdjęcie z jednej ręki kompaktem jest
    powalający. I nic lepszego w tym momencie i tak nie ma. Jeszcze parę lat
    temu taka jakość to była górna półka APSC.

    > Za to te z lasu ... aparat powinien sie wstydzic.
    > Rozmyte, szumy, mdle jakies ... fakt ze nieumietnie zrobione, pod
    > swiatlo.

    To wszystko wina oglądania w 1:1... Stąd szumy i rozmyte (mdłe to może wina
    obróbki). Pełne 20Mpix da się wycisnąć tylko w sprzyjających warunkach, tak
    normalnie powinno się go traktować jak aparat z 10Mpix. Wtedy jest sens
    porównywania z konkurencją.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 20. Data: 2013-09-01 18:38:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > a co te zdjęcia w sumie pokazują?
    >
    > czemu służą?

    BTW - zanim jeszcze napiszesz do DPR, że mają złą kompozycję sceny testowej
    - czy to są twoje zdjęcia, czy jakiegoś innego Dyjora?
    http://www.dyjor.com/inne/landscape/index.php

    Tak tylko pytam, bardzo ładne sample, tylko pisz jaki aparat testujesz, bo
    bez tego zdjęcia są nieprzydatne. I wrzuć potem kilka normalnych dla
    porównania.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com