  • 21. Data: 2011-08-19 12:10:27
    Temat: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-18 19:04, MZ wrote:

    > Źle postawiona teza w temacie. Nie RWD tylko BMW z RWD, i nie jakieś tam
    > BMW tylko ściśle określone pełnoletnie egzemplarze będące w zasięgu
    > finansowym byłych posiadaczy "tjuningowanych" "Golfiaczy". Uogólnienia
    > są złe, ale w tej kwestii niestety są usprawiedliwione.

    Myślę, że BMW rzuca się w oczy.. jednakże nie jest to jedyna marka
    samochodu ubustwiana przez "pewne grupy osób"... podobnie jest z
    hondami, audi... BMW oferując tylny napęd przyciąga nieco bardziej...
    powiedzmy szczerze, przyjemność z jazdy jest naprawdę duża (mowa
    oczywiście o egzemplarzu w należytym stanie).

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 22. Data: 2011-08-19 12:17:06
    Od: jh <n...@s...com>

    W dniu 2011-08-18 18:56, DoQ pisze:
    > czy aby przypadkiem faktycznie BMW nie kupują debile lub/i czy RWD nie wspomaga
    kretyńskich odruchów?? Jak
    > do tej pory byłem przeciwny takim tezom.. ale ...

    Sytuacja z wczoraj, niestety rejestratora nie mam. Kielce, ulica
    Sandomierska - wyjazd z miasta, 200 m od skrzyżowania ze Szczecińska,
    jeśli dobrze pamiętam 16:53. Ulica wyboista, drzewka gęsto po obu
    stronach - uciec nie ma gdzieś, po jednym pasie w każdą stronę. Zakaz
    wyprzedzania, ograniczenie bodajże do 40 km/h. Z przeciwka jedzie w moją
    stroną jakiś większy busik. Za mną czai się _M_łody _W_ieśniak w swoim
    _B_olidzie (TKI... reszta rejestracji zanotowana, jak idiota z BMKi ma
    odwagę niech się ujawni, bo namierzenie kto zacz to mały problem...).
    Oczywiście miejsca na wyprzedzanie nie ma, a idiota z czarnej BMKi
    oczywiście zaczyna wyprzedzać, kończy na 10m przed busem prawie
    spychając mnie z drogi. Jechałem z dzieckiem w foteliku... Podjąłem
    decyzję o zakupie rejestratora na takich idiotów. Oczywiście można się
    czepiać o generalizowanie, niemniej odsetek imbecyli w beemkach jest
    mocnym argumentem na jakiś związek posiadaczy tych aut z ćwierćmózgowiem...

    jh

  • 23. Data: 2011-08-19 13:01:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 07:23, Karolek pisze:

    > A jest inaczej?
    > Bo IMHO FWD z racji tego, ze jest FWD nie daje mozliwosci takich jak RWD.

    Zgadzam się bokiem nie polatasz Ale powiedz to użytkownikom np Megane RS
    czy Focus RS, że nie mają radości z jazdy ;) Nawet taki mój poczciwy
    "lanos" daje dużo radości, zwłaszcza jak uda się zatankować dobre paliwo
    i temp w dolocie nie przekracza 50C ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 24. Data: 2011-08-19 13:40:39
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    "jh" news:j2ld72$jav$1@inews.gazeta.pl

    > spychając mnie z drogi. Jechałem z dzieckiem w foteliku... Podjąłem
    > decyzję o zakupie rejestratora na takich idiotów.

    Czy materiał z takiej prywatnej kamery może być potem dowodem?
    Zaraz jak to w Polsce okaże się, że kamera nie ma homologacji urzędowej i że
    dla Policji taki materiał nie ma żadnej mocy. Jak to jest z takim prywatnym
    filmowaniem, robieniem zdjęć? Są to dowody czy nic niewarte materiały mające
    tylko moc do użytku prywatnego?

  • 25. Data: 2011-08-19 13:41:52
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-08-19 13:01, Lewis pisze:
    > "lanos" daje dużo radości, zwłaszcza jak uda się zatankować...

    Wybacz, ale NMSP, żeby tego nie wyrwać z kontekstu... :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 26. Data: 2011-08-19 13:49:48
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 13:41, Rychu pisze:

    > Wybacz, ale NMSP, żeby tego nie wyrwać z kontekstu... :)

    Hehe no fakt :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 27. Data: 2011-08-19 14:45:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 13:01, Lewis pisze:

    > Zgadzam się bokiem nie polatasz Ale powiedz to użytkownikom np Megane RS
    > czy Focus RS, że nie mają radości z jazdy ;)

    Pewnie ze maja, sam bym sobie takiego Focusa sprawil.
    Tylko stara bete kupisz powiedzmy za 5000zl do latania bokiem, a Megane
    czy Focusa w tych wersjach moze byc ciezko :>

    > Nawet taki mój poczciwy
    > "lanos" daje dużo radości, zwłaszcza jak uda się zatankować dobre paliwo
    > i temp w dolocie nie przekracza 50C ;)

    Teraz pomysl ile radosci dalaby poczciwa e36 z M50, czy M52 pod maska:>
    A tez kosztuje grosze.

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2011-08-19 15:07:04
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "jędrek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "jh" news:j2ld72$jav$1@inews.gazeta.pl
    > Czy materiał z takiej prywatnej kamery może być potem dowodem?

    Dowodem jest wszystko co Sąd uzna za dowód, zwłaszcza w kontekście ustalenia
    numeru rejestracyjnego. W szczególności dowodem będą zeznania poszkodowanego
    (wkurzonego) kierowcy.

    pozdr
    lublex

  • 29. Data: 2011-08-19 15:09:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 18:56:50 +0200, DoQ napisał(a):

    > Zacząłem się poważnie zastanawiać, czy aby przypadkiem faktycznie BMW
    > nie kupują debile lub/i czy RWD nie wspomaga kretyńskich odruchów?? Jak
    > do tej pory byłem przeciwny takim tezom.. ale ...

    Zdecydowanie magia marki.
    876,Kompletnie_pijany_w_bmw_gnal_190_km_h_w_terenie_
    zabudowanym.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 30. Data: 2011-08-19 15:12:27
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-19 13:40, jędrek pisze:
> [...]
    > prywatnym filmowaniem, robieniem zdjęć? Są to dowody czy nic niewarte
    > materiały mające tylko moc do użytku prywatnego?

    ale on nie mierzy predkosci
    a na zapis samego obrazu/wydarzenia homologacji nie potrzebuje

    --
    pozdr
    Adam (AL)