  • 11. Data: 2011-08-18 22:08:44
    Temat: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:39:31 +0200, MZ napisał(a):
    > Aua, musiało zaboleć.
    > Zrobiłeś już sobie dobrze? To teraz leć pucować swój Banditen Motor
    > Wagen albo usportowionego Golfiacza w tedeji, co tam ujeżdżasz.
    > Ode mnie PLONK za chamstwo potwierdzające tylko tezy z tego wątku.

    Zapytaj lepiej jegomościa jak się niszczy szyby w cudzych autach - ma to
    przetrenowane.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 12. Data: 2011-08-18 22:32:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl>

    > A jak gołąb narobi na dach ?

    to zależy czy ma OC :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-08-18 22:51:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:29:30 +0200, PH napisał(a):
    > http://demotywatory.pl/3376475/Zlosliwosc ;-)

    Nie jest to jakis fake ?
    Tak pod katem do kolein ?

    J.

  • 14. Data: 2011-08-18 23:08:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 19:51, Karolek pisze:

    > Z FWD przyjemnosci zadnej,

    Yhy jasne :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2011-08-18 23:23:02
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-18 22:51, J.F. pisze:

    > Nie jest to jakis fake ?
    > Tak pod katem do kolein ?
    >
    > J.
    a głupiego flejma robisz ;)
    Wsiądź se w beemve (a może i mieć szperę, coby spod obydwu kółek
    leciało), wciś sprzęgło, zapnij niski bieg, pedałem przyspieszacza
    spowoduj hałas, puść sprzęgło na 2 sekundy, zatrzymaj pojazd, wyjdź zeń,
    sprawdż, czy nabłociłeś w kierunku, z którego ruszałeś, czy też w
    stronę, w którą "ustawiło cię" auto.

  • 16. Data: 2011-08-19 07:21:26
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-18 20:39, MZ pisze:

    > Aua, musiało zaboleć.

    Bynajmniej.

    > Zrobiłeś już sobie dobrze? To teraz leć pucować swój Banditen Motor
    > Wagen albo usportowionego Golfiacza w tedeji, co tam ujeżdżasz.
    > Ode mnie PLONK za chamstwo potwierdzające tylko tezy z tego wątku.

    Chamstwo, zeby nie napisac zwykla glupota to jest to co ty
    uskuteczniasz, dowartosciowujac sie durnymi tezami.

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2011-08-19 07:23:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-18 23:08, Lewis pisze:

    > Yhy jasne :)

    A jest inaczej?
    Bo IMHO FWD z racji tego, ze jest FWD nie daje mozliwosci takich jak RWD.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2011-08-19 09:57:10
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > no to jedziemy:
    > Jeśli to dziki gołąb no to przejebane.
    > Jeśli gołąb pocztowy to odpowiada poczta :D :D :D
    > Jeśli gołąb hodowlany, to odpowiada hodowca :D :D :D

    Jesli to gołąb RoMaNa to odpowiada zarządzający przestrzenią powietrzną...

  • 19. Data: 2011-08-19 11:42:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie RWD tylko BMW z RWD