  • Data: 2014-02-24 18:41:04
    Temat: Re: RTC bez zasilania awaryjnego
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdzie nie wyraziłem przekonania o niemożliwości programowania w
    > asm ale o tym,
    > że jest to nieuzasadnione czasowo i ekonomicznie. Od pół roku, od
    Skąd wiesz, skoro tego nie robisz?
    Aby móc coś porównać musisz to zrobić.
    Inaczej jesteś gdybaczem.

    > czasu do czasu spieramy się w tym temacie i moje zdanie znasz. Żeby
    > nie być gołosłownym zaprezentuj swój projekt w asm wykorzystujący
    > usb, ethrnet, tcp i vfat i napisz ile manday'i go tworzyłeś.
    O to musisz poprosić.
    Może inaczej.
    Pokaż w końcu swój projekt, taki o jakim piszesz,
    bo na razie tylko puszczasz linki do obcych projektów i się nimi zachwycasz.

    > oczywiście dyskredytować Twojej pracy ale myślę, że skoro tak dobrze
    > sobie radzisz w asm to chyba troszkę marnujesz swoje zdolności, bo
    > gdybyś je skierował w kierunku języka "wyższego poziomu" mógłbyś
    > tworzyć jeszcze fajne rzeczy.
    Windows 9?
    Są ludzie, którzy się w pewnych tematach specjalizują.
    Ty potrafisz znaleźć, skompilować, coś dodać i sprzedać.
    Nie każdy lubi być handlowcem. Są też inne drogi.

    > do
    >
    > Wyluzuj, miej trochę dystans. Jeśli już możesz się czuć obrażony to
    > nie przeze mnie a przez Dave, zresztą całkowicie rozumiem jego
    > frustrację i uważam że jest uzasadniona.
    To jest właśnie Twoja retoryka.
    Typowe dla takich ludzi , jest zaczynanie zdania od pozornie grzecznej
    formuły,
    po to tylko, żeby w dakszej części obrazić ze zdwojoną siłą.
    Czyli tak. Najpierw obrażasz, podajesz link do filmu, gdzie inny facet,
    którego, jak piszesz rozumiesz, używa ubogiego słownictwa i prezentuje
    swój poziom intelektualny na poziomie przedszkolnej grupy zajączków.
    Potem zwalasz winę na tego samego i umywasz ręcę mówiąc:
    "To nie ja, to Dave!"
    Myślę, że wielu tu obecnych widzi Twój charakter.
    Przejawia się w każdym niemal zdaniu.
    Wydaje mi się, że siądziesz sobie za 20 lat i poczytasz, jak to obrażałeś
    ludzi i...
    zrozumiesz lub nie.
    Najgorsze dla Ciebie jest to, że będą to oglądać Twoje dzieci i wnuki.
    S.