  • 51. Data: 2013-01-15 14:53:29
    Temat: Re: ROTLF
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 10:13, LEPEK pisze:
    > Ta unia, do której należymy i na którą łożymy.

    Jednak zdecydowanie więcej otrzymujemy.

    Pozdr.

  • 52. Data: 2013-01-15 14:55:59
    Od: DoQ <d...@g...com>

    > Chcesz zostać tylko z szczurami i karaluchami na tej kulce?

    Chcesz otoczyć się oślizgłymi ślimakami?

    Pozdr.

  • 53. Data: 2013-01-15 14:55:59
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Jednak zdecydowanie więcej otrzymujemy.

    Póki co...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 54. Data: 2013-01-15 15:09:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-15 05:37, Maciek pisze:

    > Taka postawa to bardzo wygodny sposob na niewidzenie problemu, ale kto nie
    > spal w szkole na biologii ten wie, ze 3-mm slimaczek tez ma swoje miejsce w
    > ekosystemie i bez niego cos sie moze posypac.

    Wyginiemy!!!!!

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 55. Data: 2013-01-15 15:32:12
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.01.2013 14:55, DoQ wrote:

    > Chcesz otoczyć się oślizgłymi ślimakami?

    Ja tylko przypomnę o tym jak w Chinach skończyła się walka z "wróblami
    wyjadającymi ziarno". Albo introdukcja żab do Australii. Albo co się
    dzieje po sprowadzeniu szopa pracza do europy. Chronienie znikającego
    ślimaka ma raczej znaczenie jedynie "muzealne" (tu trzeba zdecydować,
    czy takie muzeum ma sens) - ekologia i kierowanie się nią przy zmianie
    środowiska jest konieczne, aby natura nie ugryzła w dupę za jakiś czas.
    Ekooszołomstwo jest, jak każde oszołomstwo, wysoce szkodliwe.

    Michoo

  • 56. Data: 2013-01-15 15:35:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Łożyć bedziemy i tak, wiec lepiej żeby nam płacili :-)

    Ale lepiej żeby płacili na coś potrzebnego niż na zbędne bzdury.

  • 57. Data: 2013-01-15 15:38:19
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 15 stycznia 2013 (14:53:29) napisano:

    > Jednak zdecydowanie więcej otrzymujemy.

    Tylko pieniądze, które łożymy są "uniwersalne", moglibyśmy z nimi
    zrobić cokolwiek.

    Zaś pieniądze, które otrzymujemy są celowe, i często ich cel jest
    mocno absurdalny i bezużyteczny.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 58. Data: 2013-01-15 15:41:01
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 15:38, Yakhub pisze:
    > Zaś pieniądze, które otrzymujemy są celowe, i często ich cel jest
    > mocno absurdalny i bezużyteczny.

    Tak, szczególnie na drogi.
    Widzę, że krótką mają niektórzy pamięć,bo wystarczy porównać stan dróg
    przed 2004 i stan dróg w 2012.

    Pozdr.

  • 59. Data: 2013-01-15 15:42:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    Maciek wrote:

    >Tak mam -- tysiące kilometrów autostrad. A Ty masz cokolwiek na
    >poparcie
    >swojej tezy, że wykopywanie ślimaków z gruntem za ciężkie pieniądze i
    >przenoszenie ich gdzie indziej ma jakikolwiek sens?

    Tak gwoli scislosci - dawno, dawno temu, za siedmioma gorami, spojrzal
    towarzysz Mao gospodarskim okiem po okolicy i zauwazyl wrobla, ktory
    dziobal ziarno ryzu.

    I pomyslal ... ile tych wrobli jest ? Ile one musza razem zjadac tego
    ryzu rocznie. I po co komu te wroble, jaki z nich pozytek ?

    I wydal rozkaz zlikwidowania wrobli. Mlodzi aktywisci wykonali ...
    jakos plony nie wzrosly, a w pozniejszych latach spadly.
    Bo wroble zjadaly tez sporo insektow i robakow, ktore sie teraz
    rozwinely nad miare.

    J.

  • 60. Data: 2013-01-15 15:52:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >nimi
    >zrobić cokolwiek.

    >Zaś pieniądze, które otrzymujemy są celowe, i często ich cel

    A widzisz - to czasem wada a czasem zaleta.

    Bo my moglibysmy wydac na cokolwiek. Na gornikow, na lesnikow (a nie,
    oni nie potrzebuja), na urzednikow, na emerytow, na fotoradary.

    A unia doplaca do drog, do mostow, do wysypisk, do slimakow, do
    fotoradarow, a do emerytow nie.

    J.