  • 41. Data: 2013-01-15 12:27:20
    Temat: Re: ROTLF
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 11:48:23 +0100, z napisał(a):

    > Teraz dostaniesz odpowiedź że się nie znasz bo rozsądkiem kierują się
    > tylko dyletanci :-)

    Tu tez sie mylisz - dyletanci kieruja sie swoim widzimisie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 42. Data: 2013-01-15 12:28:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 10:54:53 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Aha, i 10 km dalej po stronie Czeskiej urosły?

    Przyslowiowe Alpy...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 43. Data: 2013-01-15 12:51:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w
    W dniu 2013-01-14 23:37, Maciek pisze:
    >Ta unia, do której należymy i na którą łożymy.

    Łożyć bedziemy i tak, wiec lepiej żeby nam płacili :-)

    Poza tym w odróżnieniu od naszego rządu Unia nie jest bardzo pazerna -
    zbiera cla i czesc VAT.
    I nie wystawia FR, bo ma wieksze potrzeby.

    Choc akurat cos sie budzet nie domyka i kto wie jak sie skonczy :-)

    J.

  • 44. Data: 2013-01-15 12:54:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości

    >Taka postawa to bardzo wygodny sposob na niewidzenie problemu, ale
    >kto nie
    >spal w szkole na biologii ten wie, ze 3-mm slimaczek tez ma swoje
    >miejsce w
    >ekosystemie i bez niego cos sie moze posypac.

    Chyba nie ma, bo inaczej to nie byloby jedyne siedlisko :-)

    J.

  • 45. Data: 2013-01-15 13:18:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 11:43:15 +0100, J.F napisał(a):

    > Ten slimak jest jednak gatunkiem wymierajacym. Wymieral o dluzszego
    > czasu, nie dlatego ze mu czlowiek autostrade zbudowal.

    A dlatego że mu człowiek popsuł siedlisko kwaśnym deszczem, podzielił na
    kawałki drogami i ścieżkami, zaszkodził obniżeniem poziomu wód
    podskórnych, zatruł pestycydami, dioksynami i innym cholerstwem. Ponadto
    zmienił szatę roślinną i podniósł średnioroczną temperaturę o pół stopnia.
    --
    Jacek

  • 46. Data: 2013-01-15 13:43:12
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Po pierwsze, kasy z fundoszy ochrony przyrody w zaden sposob nie
    > przeznaczysz na dofinansowanie sluzby zdrowia.

    A powinno się dać. Poza tym to jest DOfinansowanie, więc trzeba część
    sfinansować samemu.

    > Po drugie, czy jesli jedna czy druga rzecz w kraju szwankuje, to
    > oznacza, ze cala reszte tez trzeba spierdolic? Zeby bylo po rowno?

    Są rzeczy ważne, mniej ważne i zupełnie nieistotne. Najpierw zajmuje się
    tymi pierwszymi, ew. w umiarkowanym stopniu drugimi. Ostatnimi nie należy
    się zajmować w ogóle, a do nich należy np. wykopywanie ślimaków koło
    drogi.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 47. Data: 2013-01-15 13:44:37
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Jednak spales. Dzialanosc czlowieka pod wzgledem skali, tempa i zakresu
    > nie ma nic wspolnego z naturalnymi procesami i poza niewiele gatunkow
    > jest w sie w stanie przystosowac.

    Twierdzisz, że człowiek jest nienaturalny?

    > Aha, a masz cos na poparcie tej tezy? Inwazji much i komarow tez dlugo
    > nikt nie kojarzyl z rozwojem rolnictwa. Niektorzy wasaci medrcy do
    > dzisiaj twierdza, ze eee, panie, to pierdolenie jest.

    Tak mam -- tysiące kilometrów autostrad. A Ty masz cokolwiek na poparcie
    swojej tezy, że wykopywanie ślimaków z gruntem za ciężkie pieniądze i
    przenoszenie ich gdzie indziej ma jakikolwiek sens?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 48. Data: 2013-01-15 13:46:48
    Od: tá´Ź

    Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > podskórnych, zatruł pestycydami, dioksynami i innym cholerstwem. Ponadto
    > zmienił szatę roślinną i podniósł średnioroczną temperaturę o pół

    Nawet jeśli, to co z tego?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 49. Data: 2013-01-15 13:49:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jan 2013 08:41:37 +0100 osobnik zwany Maciek
    napisał:

    > Jednak spales. Dzialanosc czlowieka pod wzgledem skali, tempa i zakresu
    > nie ma nic wspolnego z naturalnymi procesami i poza niewiele gatunkow
    > jest w sie w stanie przystosowac.

    a człowieka to przywieźli kosmici? Bo jak nie to jest to dziallność
    najzupełniej naturalna.

    PS: dla wierzących w Stworzenie: pretensje do Pana Boga

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 50. Data: 2013-01-15 14:14:56
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 15.01.2013 13:18, Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    > zmienił szatę roślinną i podniósł średnioroczną temperaturę o pół stopnia.

    Ale jak obwodnica nie powstanie, to odbije się to (i odbija się cały
    czas) na innym gatunku. Może nie jest na wymarciu, ale tyż cierpi.

    --

    RedLite