  • 31. Data: 2013-01-15 08:55:04
    Temat: Re: ROTLF
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-15 08:41, Maciek pisze:
    > Jednak spales. Dzialanosc czlowieka pod wzgledem skali, tempa i zakresu nie
    > ma nic wspolnego z naturalnymi procesami i poza niewiele gatunkow jest w
    > sie w stanie przystosowac.

    Dopisz jeszcze że ocieplenie klimatu to wina człowieka
    a organizacje pseudoekologiczne nie zarabiają na tym kasy. :-)
    Człowieku Obudź się!!! Oprócz naciąganych teorii jest jeszcze brutalne
    życie. Jak już masz szczytne ideały to zajmij się umierającymi dziećmi w
    Afryce i marnotrawstwem żywności przez durne ustawodawstwo i spekulantów.

  • 32. Data: 2013-01-15 09:06:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 07:55:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > I co w związku z tym?
    > Chociaż by człowiek w wakacje skorzystał i narty w Polskę pojechał ale po
    > co, skoro 20 km za granicą po stronie Czeskiej warunki 2 razy lepsze?
    > O Zachodzie czy południu Europy to nawet nie wspominając.

    No wiesz, Alpy nam nie urosna, chocbysmy nie wiem jak chronili.

    A o mentalnosci gorali, ktorzy dla dutkow sa sie w stanie pozabijac i
    podzielic kazdy stok na pincet dzialek lepiej nie wspominac.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 33. Data: 2013-01-15 09:11:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 08:48:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > EWOLUCJA! Gatunki nie dostosowujące się giną.

    Chcesz zostać tylko z szczurami i karaluchami na tej kulce?

    --
    Jacek

  • 34. Data: 2013-01-15 09:15:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 08:55:04 +0100, z napisał(a):

    > Dopisz jeszcze że ocieplenie klimatu to wina człowieka
    > a organizacje pseudoekologiczne nie zarabiają na tym kasy. :-)

    Nie ma to jak uproscic sobie wizje swiata. Podpowiem - kase zarabia sie na
    wszystkim, uczciwie i nieuczciwie. To, ze pod etykietka "ochrona
    srodowiska" sa zarowno uczciwi pasjonaci "z misja", jak i zwykli
    bezwzgledni oszusci i naciagacze, a takze wielki biznes i jego wielka kasa,
    nie powoduje automatycznie, ze sama ochrona srodowiska traci wartosc i
    przestaje byc szczytnym celem.
    Spychanie wszystkich do jednego wora jest na ogol dowodem niecheci do
    zaglebienia sie w temacie.

    > Dopisz jeszcze że ocieplenie klimatu to wina człowieka

    Polowa klimatologow twierdzi ze tak, polowa - ze nie. Ja jestem globciowym
    agnostykiem. Po prostu sie nie znam - mam swoj poglad, ale nie feruje
    wyrokow. Caly czas zapominam jednak, ze zyje w kraju, gdzie kazdy jezdzi
    lepiej niz Hołek, skacze lepiej niz Malysz, biega lepiej niz Kowalczyk, na
    ekonomii zna sie lepiej niz profesorowie uniwersytetow, na polityce lepiej
    niz kazdy premier czy prezydent, o zdrowiu wie wiecej niz Religa, na
    akcjach antyterrorystycznych zna sie lepiej niz GROM, w dziedzinie prawa
    bije na glowe tych durych sedziow i prokuratorow itp., itd.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 35. Data: 2013-01-15 09:39:15
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-15 09:15, Maciek pisze:
> [...]
    > przestaje byc szczytnym celem.
    > Spychanie wszystkich do jednego wora jest na ogol dowodem niecheci do

    Można się zagłębiać, można wywalać siły i środki bez sensu. Można.
    Ale _TRZEBA_ zachować zdrowy rozsadek a w tym przypadku jak byk widać że
    go brakuje. Koniec dyskusji!!

  • 36. Data: 2013-01-15 10:13:43
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-14 23:37, Maciek pisze:

    > Zreszta Unia placi...

    Ta unia, do której należymy i na którą łożymy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2013-01-15 10:14:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 09:39:15 +0100, z napisał(a):

    > Można się zagłębiać, można wywalać siły i środki bez sensu. Można.
    > Ale _TRZEBA_ zachować zdrowy rozsadek a w tym przypadku jak byk widać że
    > go brakuje. Koniec dyskusji!!

    Masz jakakolwiek wiedze fachowa, zeby o tym przesadzac? Sadzac po braku
    argumentow, chyba nie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 38. Data: 2013-01-15 11:43:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jan 2013 07:23:32 GMT, tᴏ napisał(a):

> [...]
    >zakresu nie
    >ma nic wspolnego z naturalnymi procesami i poza niewiele gatunkow

    Ten slimak jest jednak gatunkiem wymierajacym. Wymieral o dluzszego
    czasu, nie dlatego ze mu czlowiek autostrade zbudowal.

    A skoro wymiera ... widac nie jest Naturze do szczescia potrzebny :-)
    Komary widac sa do czegos potrzebne.

    Ochrona przyrody - tak. Ale z jakims rozsadkiem w obie strony.

    J.

  • 39. Data: 2013-01-15 11:48:23
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-15 11:43, J.F pisze:

    > Ochrona przyrody - tak. Ale z jakims rozsadkiem w obie strony.

    Teraz dostaniesz odpowiedź że się nie znasz bo rozsądkiem kierują się
    tylko dyletanci :-)

  • 40. Data: 2013-01-15 11:54:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No wiesz, Alpy nam nie urosna, chocbysmy nie wiem jak chronili.

    Aha, i 10 km dalej po stronie Czeskiej urosły?

    > A o mentalnosci gorali, ktorzy dla dutkow sa sie w stanie pozabijac i
    > podzielic kazdy stok na pincet dzialek lepiej nie wspominac.

    A to kolejna przyczyna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert