  • 21. Data: 2013-01-15 05:37:55
    Temat: Re: ROTLF
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Jan 2013 23:21:17 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Przecież tu nie chodzi o przyrodę, tylko o robienie kasy. Relokacja
    > ślimaków to dobry pretekst.

    Taka postawa to bardzo wygodny sposob na niewidzenie problemu, ale kto nie
    spal w szkole na biologii ten wie, ze 3-mm slimaczek tez ma swoje miejsce w
    ekosystemie i bez niego cos sie moze posypac.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2013-01-15 08:13:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/slimak-b
    lokuje-budowe-obwodnicy,1,5393797,region-wiadomosc.h
    tml

    > GDDKiA ogłosiła właśnie przetarg na przesiedlenie rzadkiego gatunku
    > ślimaka.
    >
    > Bez jego przeprowadzki nie może ruszyć ostatni etap budowy zachodniej
    > obwodnicy Poznania.
    >
    > Monty python.

    Znane już są nazwiska osób które go szukały tak długo aż znalazły?
    Sąsiedzi już im rachunki za rozjeżdżanie wiejskich dróg pod domami
    wystawili?

  • 23. Data: 2013-01-15 08:21:21
    Od: tá´Ź

    PK wrote:

    > Gdyby papierki podpisywał ktoś wysoko, to kasa byłaby wydawana dużo
    > lepiej, ale nie trafiałaby do małych wiosek itp, a tam się naprawdę
    > przydała.

    ROTFL, doskonale było to widać w gospodarce planowej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2013-01-15 08:21:53
    Od: tá´Ź

    chwdp wrote:

    > aha, ok. a ml to terenufka.

    Próbujesz popisać się głupotą, analfabeto? W szkole nie nauczyli, że
    zdania zaczyna się wielką literą?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2013-01-15 08:23:32
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Taka postawa to bardzo wygodny sposob na niewidzenie problemu, ale kto
    > nie spal w szkole na biologii ten wie, ze 3-mm slimaczek tez ma swoje
    > miejsce w ekosystemie i bez niego cos sie moze posypac.

    Kto chodził na biologię ten wie, że gatunki, które nie potrafią się
    przystosować do nowych warunków wymierają i ich miejsce zajmują te, które
    potrafią. A że coś się zmienia? Trudno.

    Zresztą wybudowano mnóstwo autostrad bez wycinania ślimaków raz z glebą i
    nic się od tego strasznego nie stało, wiec jest to zwykłe eko-pierdolenie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-01-15 08:26:33
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Dzieki tym szalonym przepisom mamy chyba jako jedyni w tej czesci swiata
    > zwiekszajaca sie powierzchnie lasow i najwieksze w EU populacje dziiej
    > zwierzyny grubej i drobnej. Mozna tez znalezc u nas ptaki niewidywane
    > juz od wielu lat zachodzie.

    I na chuj to komu? W jaki sposób pomoże to tym, którzy czekają np. parę
    miesięcy na wizytę i specjalisty, podczas gdy wydaje się tysiące złotych
    na relokację ślimaków lub miliony na stawianie debilnych ekranów? Jak
    chcesz mieszkać w dżungli, to wyprowadź się do afryki.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-01-15 08:41:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jan 2013 07:23:32 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Kto chodził na biologię ten wie, że gatunki, które nie potrafią się
    > przystosować do nowych warunków wymierają i ich miejsce zajmują te, które
    > potrafią. A że coś się zmienia? Trudno.

    Jednak spales. Dzialanosc czlowieka pod wzgledem skali, tempa i zakresu nie
    ma nic wspolnego z naturalnymi procesami i poza niewiele gatunkow jest w
    sie w stanie przystosowac.

    > Zresztą wybudowano mnóstwo autostrad bez wycinania ślimaków raz z glebą i
    > nic się od tego strasznego nie stało, wiec jest to zwykłe eko-pierdolenie.

    Aha, a masz cos na poparcie tej tezy? Inwazji much i komarow tez dlugo nikt
    nie kojarzyl z rozwojem rolnictwa. Niektorzy wasaci medrcy do dzisiaj
    twierdza, ze eee, panie, to pierdolenie jest.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 28. Data: 2013-01-15 08:44:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jan 2013 07:26:33 GMT, tᴏ napisał(a):

> [...]
    > na relokację ślimaków lub miliony na stawianie debilnych ekranów? Jak
    > chcesz mieszkać w dżungli, to wyprowadź się do afryki.

    Po pierwsze, kasy z fundoszy ochrony przyrody w zaden sposob nie
    przeznaczysz na dofinansowanie sluzby zdrowia.

    Po drugie, czy jesli jedna czy druga rzecz w kraju szwankuje, to oznacza,
    ze cala reszte tez trzeba spierdolic? Zeby bylo po rowno?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 29. Data: 2013-01-15 08:48:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.01.2013 23:21, megrims pisze:
> [...]
    tml

    > GDDKiA ogłosiła właśnie przetarg na przesiedlenie rzadkiego gatunku

    Tarzasz się po śmiejącej się podłodze? ;->

    Generalnie jestem za ochroną środowiska... ale bez przegięć. Jeśli jest
    to jakieś małe gówienko bez większego znaczenia dla reszty środowiska, w
    dodatku nie tolerujące nawet naturalnych problemów (wg wikipedii jak
    teren podmokły podeschnie - ślimak zdycha, jak zaleje go powódź - też
    zdycha, wypadają się jakieś większe zwierzątka, nawet dzikie - zdycha)
    to może zamknąć go w ZOO jako gatunek muzealny i przestać się nim pieścić?

    EWOLUCJA! Gatunki nie dostosowujące się giną.

  • 30. Data: 2013-01-15 08:55:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > zwiekszajaca sie powierzchnie lasow i najwieksze w EU populacje dziiej
    > zwierzyny grubej i drobnej. Mozna tez znalezc u nas ptaki niewidywane juz

    I co w związku z tym?
    Chociaż by człowiek w wakacje skorzystał i narty w Polskę pojechał ale po
    co, skoro 20 km za granicą po stronie Czeskiej warunki 2 razy lepsze?
    O Zachodzie czy południu Europy to nawet nie wspominając.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert